חדשות חוץמבזקים

שבועיים לאחר היעלמותה מאתר קמפינג באוסטרליה: הילדה קליאו נמצאה לאחר פשיטה משטרתית

יותר משבועיים לאחר היעלמותה של הילדה קליאו סמית' בת הארבע מאתר קמפינג בחוף במערב אוסטרליה, המשטרה המקומית פשטה על בית בעיירת החוף קרנרבון ומצאה את הילדה- זאת בעקבות טיפ שניתן לה על מקום הימצאותה. גבר מקומי בן 36 נעצר בחשד למעורבות בחטיפתה.

הילדה התאחדה עם אמה אלי סמית' ואביה החורג ג'ייק גלידון זמן קצר לאחר החילוץ שלה. "המשפחה שלנו שוב שלמה", אמרה האם ברשתות החברתיות.

צילום: Western Australia Police via AP

נציב המשטרה במדינת מערב אוסטרליה, כריס דוסון, לא פירט מה עבר על הילדה. היא "בסדר כפי שאפשר לצפות", אמר דוסון. "זה הייתה חתיכת התנסות. אני לא אכנס לפרטים נוספים, מלבד לומר שאנחנו כל כך אסירי תודה שהיא בחיים". דוסון אמר כי "עבודה משטרתית שיטתית כלבנית" הובילה למציאתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: Western Australia Police via AP

ראש הממשלה סקוט מוריסון הגיב מאיחוד האמירויות בדרכו חזרה מסקוטלנד, והודה למשטרה על שמצאה את קליאו ותמכה במשפחתה.

צילום: James Carmody/AAP Image/Pool via AP

"זה הסיוט הכי גרוע של כל הורה. העובדה שהסיוט הזה הגיע לסיומו והפחדים הכי גרועים שלנו לא התממשו היא רק הקלה עצומה, רגע לשמחה גדולה", אמר מוריסון לכתבים. "המקרה הספציפי הזה, כמובן, כבש את לבם של האוסטרלים מכיוון שחשנו צער נורא כל כך על המשפחה", הוסיף.

צילום: Western Australia Police via AP

משפחתה של קליאו מתגוררת בקרנרבון, קהילה של 5,000 איש, והילדה נעלמה עם שק השינה שלה ביום השני של טיול קמפינג משפחתי בקמפינג 75 ק"מ צפונית לקרנרבון, ב- 16 באוקטובר.

Back to top button