כלכלהמבזקיםפוליטי / מדיני

ניצחון לקואליציה: תקציב המדינה לשנת 2021 עבר ברוב קולות

הצעת חוק התקציב לשנת 2021 אושרה הבוקר (חמישי) בקריאה שלישית. 61 חברי כנסת תמכו, 59 התנגדו, ללא נמנעים. עד כה אושרו 3 הצעות חוק מתוך 5.

הצעות החוק הבאות שיובאו להצבעה: התכנית הכלכלית ("חוק ההסדרים" ותקציב 2022

יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) כתב בחשבון הטוויטר: ״‏תקציב המדינה לשנת 2021 אושר במליאה. סוף סוף יש תקציב למדינת ישראל״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "‏יום שחור למדינה היהודית, יום ניצחון לאחים המוסלמים שמקבלים עשרות מליארדים. אבל אנחנו נמשיך להאבק עד שנשלח את הממשלה הרעה הזאת הביתה!".

יו״ר סיעת העבודה, ח״כ רם שפע אמר: "בוקר טוב ומזל טוב אזרחי ואזרחיות ישראל, יש לנו תקציב מדינה! אחרי לילה שלם של הצבעות, אישרנו לפני שעה קלה את התקציב לשנת 2021 ובכך סיימנו את השיתוק. אחרי עבודה מאומצת ומלאה בהישגים תקציביים שהשיגו חברי וחברות הסיעה, העברנו את תקציב 2021 (וממשיכים ליממה נוספת של הצבעות כדי לאשר את שנת 2022) והבטחנו את המשך קיום הקואליציה החשובה הזאת. התקציב שהעברנו, מוציא את משרדי הממשלה והמדינה מהשיתוק שממשלות ישראל הקודמות הובילו אליו. זה יום של בשורה גדולה וחשובה לכולנו."

שרת התחבורה יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, אמרה: "לפנות בוקר, העברנו סוף סוף, אחרי שלוש שנים, תקציב מדינה. עכשיו כשיש לנו תקציב, נוכל להשקיע בכן ובכם, להשקיע בתכניות ממשלתיות, בתחבורה הציבורית ובעוד המון דברים שווים בשבילכם. מעל לכל, תקציב מבטיח גם יציבות למדינת ישראל בהמשך קיום הקואליציה והממשלה החשובה הזאת אחרי תקופת משבר כל כך ארוכה וקשה."

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער, כתב בחשבון הטוויטר: "‏ב-8 בדצמבר הקמתי את תקווה חדשה ויצאתי למסע לחילוץ ישראל מהשעבוד לאינטרסים האישיים של אדם אחד. הבטחתי להחליף את השלטון ולהחזיר את היציבות. בוקר אישור התקציב הוא בוקר של תקווה חדשה. צעד חשוב להוצאת ישראל מהמשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה לעבר יציבות פוליטית וכלכלית, למען המדינה ואזרחיה."

ארכיון. צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button