צרכנות

איך ניתן למנוע את הזדקנות העור? כל הפעולות לשימור מראה חיוני וצעיר

אי אפשר לעצור את הזמן, לא משנה מה נעשה, הזמן ימשיך לעבור וכולנו נמשיך להיות מושפעים ממנו (בצורה כזאת או אחרת). מה שכן, כיום, הודות לטכנולוגיות חדשניות ולפיתוחים מתקדמים, ניתן לנקוט בפעולות אשר בכוחן למנוע מהזמן להיות ניכר על עור הפנים.

היכרות עם הפעולות השונות והקפדה עליהן, תאפשר לשמור על מראה עור חיוני וצעיר לאורך זמן. אז אם גם אתן נמנות על אותן הנשים שנושא הזדקנות העור מטריד אותן, להלן מדריך אשר יכול להוות כרב ערך בעבורכן:

מה לא לעשות?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשית כל, נתחיל באותן הפעולות שדווקא הימנעות מהן יכולה לעקב את הזדקנות עור הפנים והמרכזיות שביניהן הן: הימנעות מחשיפה לשמש – קרני השמש נחשבות לאחד מהמקורות המרכזיים להזדקנות עור הפנים. אל תעשנו – העשן של הסיגריות מכיל חומרים רעילים אשר שוברים את האלסטין והקולגן בעור הפנים, מה שעלול לגרום להופעה של קמטים. המעיטו בשטיפת פנים – אז כן, אי אפשר להימנע משטיפת פנים וזה גם לא מומלץ. יחד עם זאת, חשוב להיות מודעים לעובדה, שישנם רופאים אשר טוענים ששטיפת פנים עלולה לגרום להסרת השכבה אשר מגנה על העור מפני יובש. כחלק מכך, כאשר שוטפים את הפנים, מומלץ להשתמש בסבון פנים עשיר בלחות.

מה כן לעשות?

ישנם פעולות יומיומיות אשר בכוחן לסייע בשמירה על עור הפנים וביניהן: אכילת פירות וירקות – פירות וירקות עשירים בנוגדי חמצון ובוויטמינים אשר ללא כל ספק יכולים לגרום לעור הפנים רק טוב. אכלו דגים – אם באכילת מזון בריא עסקינן, אז חשוב להיות מודעים שגם דגים ובראש ובראשונה סלומון, יכולים לתרום תרומה גדולה לעור הפנים וזאת הודות לאומגה 3 ולחלבון אותו הם מכילים.

הקפידו לצרוך ויטמין C – בכוחו של וויטמין C לשפר את ייצור הקולגן בעור ואף לסייע בתיקון של סימני פיגמנטציה – מה שישפר במידה רבה את מראה עור הפנים. פעולה מומלצת נוספת היא הקפדה על מריחת קרם לחות – כאשר, יש לבחור בקרם לחות איכותי, אשר מתאים לסוג עור הפנים וכמובן, לבצע את מריחת הקרם על בסיס יומיומי.

תכשירים וטיפולי אנטי אייג'ינג

אז לצד הפעולות היומיומיות אותן כל אחד מאיתנו יכול לבצע (או להבדיל, להימנע מהן, בהתאם להמלצות). השוק מציע כיום גם לא מעט תכשירים וטיפולי אנטי אייג'ינג מגוונים, אשר מותאמים לנשים (ובחלק מהמקרים גם לגברים) מגילאים מסוימים.

אם התקבלה החלטה לעשות שימוש באותם התכשירים או הטיפולים לצורך השגת המטרה, ההמלצה היא לבצע בחירה מושכלת ונבונה באותם תכשירים רלוונטיים – כאשר, בהליך הבחירה יש לבדוק מי עומד מאחוריהם, על אלו חומרים בדיוק הם מבוססים, לנסות ולחפש המלצות מכאלו אשר השתמשו בתכשירים ומדווחים על תוצאות חיוביות וכיוצא בזה.

כמובן, שגם שוק הטיפולים המוצעים בתחום הינו רחב ומגוון ואם הנושא של טיפול ייעודי קוסם לכן, ההמלצה היא לאסוף מידע מעמיק על הטיפול, על מהלך הטיפול, על האישורים אותם הוא קיבל, על תופעות לוואי ועל סיכונים אותם הוא טומן בחובו, על מי מוסמך לבצע אותו, על משך זמן היעילות שלו וכיוצא בזה.

בסופו של דבר, העובדה שהיצע הטיפולים והתכשירים הינו רחב, מהווה כיתרון חשוב, יחד עם זאת, בכדי ליהנות מאותו היתרון, יש להקפיד ולקבל את ההחלטות הנכונות וכמובן, לבצע את הבחירות הנכונות – כאשר, אנחנו חיים בעידן האינטרנט, מה שמאפשר לנו לאסוף מידע נרחב באמצעות הליך פשוט של לחיצה על מספר כפתורים וכדאי ללא כל ספק לנצל את הנושא הזה.

Back to top button