מבזקיםתאונות דרכים

שני גברים כבני 30 נהרגו בתאונת דרכים סמוך ליישוב כסייפה בדרום

שני גברים כבני 30 נהרגו לפני זמן קצר (שישי) בתאונת דרכים שאירעה בין שלושה כלי רכב בכביש 31 סמוך לכסייפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי בזירת התאונה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותם.

פראמדיק מד"א חיליק מויאל וחובש בכיר במד"א מג'אהד אל עמור סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות 2 כלי רכב. אחד מהפצועים שכב על הכביש בסמוך לרכב שעלה באש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב השני שעלה על גדר ההפרדה והיה נטוי על צידו חולץ כמצבו אנוש, ביצענו בו פעולות החייאה אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

במהלך התאונה בין שלושת כלי הרכב עלה אחד מכלי הרכב באש וצוותי כבאות והצלה פעלו במקום לחילוץ הלכודים ופעולות כיבוי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוחמי האש החלו בחילוץ האדם ולאחר בקשת רופא במקום שבדק את מצבו נקבע מותו בזירה והעבירו אותו לכוחות מד"א, במקביל מהרכב הבוער חולץ אדם נוסף עם כוויות בכל חלקי גופו ומותו נקבע אף הוא במקום.

מפקד המשמרת רב רשף שמעון ביטון מסר: "מדובר בתאונה קשה מאוד ולוחמי האש עבדו כתף אל כתף במקביל לצוותי הרפואה לחלץ את הלכודים בזמן המהיר ביותר חרף הזמן שדחק בהם… הציר סגור לתנועה"

שוטרים נמצאים במקום ונפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.

מחקירת המשטרה עולה כי שני נהגי כלי רכב שנהרגו הם תושבי היישוב דריג'את בני 28 ו 36.

רפ"ק חיים חן קצין התנועה של מרחב נגב מסר: "עם התקבל הדיווח הגיע למקום בוחן תאונות דרכים. מתחקור ראשוני של זירת האירוע עולה חשד כי מדובר בסטייה מנתיב ופגיעה חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים, מהלכה נהרגו שני הנהגים. נהגו של ג'יפ שהיה אף הוא בנתיב הנסיעה ניסה להחלץ מהאירוע הקטלני ועלה על מעקה בטיחות פגע בקיר בטון ונעצר. נהגו ונוסע נוסף שהיה עמו נפגעו באורח קל."

עוד ציין: "אנחנו עדיין חוקרים את המקרה ותוצאותיו הקשות וקוראים לנהגים לנסוע עפ"י חוק ותנאי הדרך."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button