צרכנות

קורס בניית אתרים למעצבות גרפיות – המקפצה לדיגיטל

כל מי שיעשה חקר שוק קצרצר, יגלה שתחום בניית האתרים נמצא בשיא פריחתו. בוני ובונות אתרים רבים מציעים את שירותיהם כפרילנסרים או כשכירים במסגרתן של חברות שיווק, עיצוב ודיגיטל.

התפתחותן של פלטפורמות שונות המאפשרות להקים אתרים מבלי להזדקק לידע מעמיק בקוד ובראשן וורדפרס, פתחו צוהר בפני רבים שנרתעו מן המהלך קודם לכן. מבין מבעלי המקצועות השונים בולטים מעצבים ומעצבות גרפיות שמביאים עמם ידע מעמיק בתקשורת חזותית וביצירת חוויית משתמש קפדנית ומדוקדקת.

עיצוב גרפי כבסיס לאפיון האתר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ידע והבנה מעמיקה בנבכי התקשורת החזותית, מקנים הבנה מעמיקה יותר באשר לבניית אתר מצליח ויעיל עבור בית העסק.

אך מה הכוונה באומרנו אתר מצליח? עלינו לחשוב על השורה התחתונה שלשמה בעל או בעלת עסק החליטו מלכתחילה לייצר נוכחות דיגיטלית ברשת: המטרה היא לייצר חזית נוספת שבה גולשים יפגשו ושתדרבן אותם לרצות את השירות המוצג או לרכוש מוצרים אונליין.

אפיון מקדים של אתר, משמעו להבין את בית העסק ולהבין את אופי קהל היעד שלו, את אופייה של החברה עצמה. דרך קווים אלו, ניתן להחליט על הקו העיצובי השלט שינחה את האתר, וכל זאת עוד בטרם הקמתו.

במסגרתם של לימודי עיצוב גרפי, לומדים הסטודנטים כיצד לתרגם ראיון עם לקוח/ה לכדי שפת מיתוג אחידה, וכל זאת תוך הבנה מעמיקה של יסודות האמנות והעיצוב.

את כל הידע הזה, ניתן לרתום כיתרון עצום לענף בניית האתרים, והוא זה שמדרבן מעצבים ומעצבות רבים, לעשות את המעבר ולהציע את שירותיהם גם בענף הדיגיטלי.

האם הרישום לקורס מותנה בתעודת מעצב?

חשוב יהיה לציין שרקע בעיצוב גרפי הוא יתרון גדול עבור בוני אתרים; מעבר לכוח הרב שטמון בהבנת חוויית המשתמש ובתרגומה לשפה עיצובית, הרי שבאפשרותם להציע ללקוחותיהם חבילת מיתוג לרבות יצירת לוגו לאתר, לדפוס על שקיות אריזה ומוצרי קד"מ שונים.

בחלק מן המכללות אין כל דרישה לרקע קודם למעט ראיון קבלה אישי שמטרתו לבחון את מידת התאמתם של המועמדים אל המסלול; אולם ישנן מכללות דוגמתנו במכללת אימג' למקצועות העיצוב הגרפיים לנשים, בה אנו מתנים את הרישום למועמדות שסיימו בהצלחה קורס עיצוב גרפי.

לראייתנו, בנייה נכונה של אתר מוכרחה להישען על יסודות מוצקים ואיתנים של נראות ויזואלית. היופי שטמון בתחום בניית האתרים הוא בכך שהוא משלב בין ידע טכני תבניתי לבין יכולות יצירתיות שהן כבר פרי כישרוננו האישי וכן כלים שונים שאנו יכולים לרכוש דוגמת לימודי תקשורת חזותית.

הביקוש לבניית אתרים

כיום חברות ועסקים, ולו עסקים קטנים, יודעים שללא נוכחות דיגיטלית, הרי שהם יחמיצו קהלי יעד פוטנציאליים רבים.

מגפת הקורונה אף תרמה למגמה זו באופן ניכר למעבר לזירה הדיגיטלית, כאשר מרבית הרכישות עברו מן הפרונטליות אל העולם המקוון.

במסגרת הלימודים המוצעים במכללת אימג', לרשות בוגרות המסלול מחלקת השמה הפועלת אל מול מגוון גופים במשק. צוות המכללה אף מקפיד לאפשר לסטודנטיות להתנסות עם לקוחות אמתיים הלכה למעשה, כבר במסגרתה של תכנית הלימודים.

בוני ובונות אתרים יכולים לצאת לדרך עצמאית כבר עם סיום תכנית הלימודים, ולהציע את שירותיהם לקהל הרחב.

Back to top button