חדשות הארץמבזקים

חיפה: שתי שריפות פרצו סמוך לאוניברסיטה ובשטח פתוח, ארבעה רכבים עלו באש

מזג האוויר הקיצוני כבר נותן את אותותיו ולוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של מפקד אשכול הכרמל רשף איתן שטרית הוזנקו לפני זמן קצר (שלישי) לשריפה בשטח פתוח בפינת הרחובות הנרייטה סולד וחשמונאים שבחיפה. נכון לעכשיו האש בשליטה והלוחמים פועלים בשטח, לאור תנאי מזג האוויר המצב עדיין עלול להשתנות.

כמו כן, שריפה פרצה באזור יערות הכרמל מפקד האירוע מדווח כי מדובר בשריפה של ארבעה רכבים קרוב מאוד לאוניברסיטת חיפה. נכון לעכשיו אין התפשטות לכיוון היער, צוות ראשון שהגיע כבר למקום מתחם את האש והצוותים שבעקבותיו ויבצעו כיבוי של הרכבים עצמם. נכון לעכשיו אין התפשטות לכיוון היער, צוות ראשון שהגיע כבר למקום מתחם את האש והצוותים שבעקבותיו ויבצעו כיבוי של הרכבים עצמם.

טפסר משנה יצחק סויסה מודיע כי ישנה שליטה באירוע, עם זאת הצוותים נשארים במקום למניעת מצב של התפתחות מוקדי שריפה נוספים באזור ומניעת התפשטות שריפה נוספת. כמו כן משטרת ישראל, עיריית חיפה וגורמים נוספים מבצעים סיורים כל העת בגזרה על מנת "לתפוס" מוקדי שריפה חדשים כל עוד הם קטנים ופחות מסכנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקר דליקות של מחוז חוף שהגיע לזירת השריפה סמוך לאוניברסיטת חיפה קבע כי ככל הנראה ארבעת הרכבים שעלו באש הוצתו.

בכבאות והצלה שבים ומזכירים את צו נציב הכבאות האוזר על הדלקת אש ומבקשים מהציבור להמשיך ושלא להדליק אש ולשמור על החיים והטבע.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף

Back to top button