צרכנות

המדריך למציאת טיסות זולות

הרצון בחופשה בחו"ל קיים בכולנו, אך לא תמיד התקציב מאפשר הזמנת טיסה תחת כל מחיר שקיים במשק, ובדיוק בגלל זה יש נטייה לחפש את הטיסות הזולות, שיאפשרו לנו לטוס ליעדים שאנחנו חושקים בהם. בנוסף כיום, עם יוקר המחייה והנופש שקיים בארץ, הרבה יותר משתלם לנפוש בחו"ל ולרוב הדבר היחיד שמפריע בדרך הוא המחיר של כרטיס הטיסה. אז בדיוק בשביל זה כתבנו לכם את המדריך המושלם למציאת טיסות זולות, שיבטיח שהשנה תנפשו בחו"ל במחיר שפוי.

השתמשו במנועי חיפוש

כיום קיימים אתרי השוואת מחירי טיסות עם מנועי חיפוש מיוחדים, שבעזרתם תוכלו לסנן את הדרישות שלכם, בין אם זה תקציב לכל טיסה, טיסה ישירה או עם טיסת המשך, טיסה במחלקה מסוימת, טיסה עם כבודה או בלי ועוד. כל אלה על מנת שתוכלו לסנן את הטיסה המושלמת מבין שלל הטיסות שחברות התעופה השונות מציעות לכם. בצורה הזאת תוכלו להתרשם מכל תנאי הטיסות, טווחי המחירים ועוד, תחת משבצת אחד שתעשה לכם סדר במציאת טיסות זולות.

בחירת תאריכים

אם אתם לא מתכננים חופשה תחת הגבלה של תקופה מסוימת, כדאי שתשקלו לטוס בלואו סיסן (LOW SEASON), על מנת לחסוך במחירי כרטיסי הטיסה ובכלל בכל החופשה שלכם. שימו לב שאם אתם טסים ליעדי קיץ כמו יוון, ספטמבר יכולה להיות תקופה טובה יותר למציאת כרטיסי טיסה מוזלים. לגבי יעדי חורף, חשוב לשים לב שלא בוחרים בתקופות הפופולאריות כמו כרסימס והשנה  האזרחית החדשה, מה שאומר שזה מכסה את כל חודש דצמבר ותחילת ינואר. ליעדי חורף כאלה מומלץ לטוס בסביבות נובמבר, כך תשיגו את המראה הסתווי שכמעט לא ניתן לראות בארץ. אם אתם מתכננים חופשת סקי, המחירים הכי גבוהים הם בחודשים פברואר – מרץ , לכן תנסו להימנע מלתזמן את החופשה שלכם לזמן זה. לגבי חופשות קיץ במזרח, יש לקחת בחשבון שהעונות הפוכות משלנו, ולכן אם אתם רוצים לחסוך מומלץ לטוס באביב / קיץ שלנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יעדים נבחרים על המפה

כאשר מחפשים טיסות זולות לחו"ל, לרוב זה אומר שאין לכם יעד ספציפי בראש, ואם המצב הוא כזה, הדרך הכי טובה למצוא כרטיסי טיסה זולים, היא לחפש את היעדים עם הטיסות הכי זולות. אחת הדרכים הכי חכמות לעשות זאת, היא להיכנס לאתרים של חברות לואו קוסט שונות כמו ריין אייר, איזי ג'ט, וויז אייר ועוד, ולבדוק על המפה שלהם לאיזה יעדים הם ממריאים מתל אביב. כך תוכלו לבחור את היעד הבא שלכם בהתאם לטיסות הלואו קוסט שהחברות השונות מציעות.

מועד הזמנת הכרטיס

שימו לב שמועד הזמנת כרטיסי הטיסה הוא לא פחות חשוב. אנשים נוטים לחשוב שאם מזמינים בדקה האחרונה, המחירים יורדים משמעותית, אז הדבר כבר אינו נכון בעולם התעופה הנוכחי, שנוצר תחת מגבלות הקורונה. ככל שתזמינו כרטיס טיסה ממועד מוקדם יותר, כך תבטיחו לעצמכם מחיר מוזל יותר.

Back to top button