צרכנות

למה כדאי לכם להשקיע בעצמכם בבורסה?

עבור אנשים רבים ההשקעה בבורסה נראית כמו חלום רחוק, הדורש ממון רב וסיוע מקצועי יקר. האמת היא שזו אינה המציאות כלל, שכן ניתן לבצע את ההשקעות גם בסכומים התחלתיים נמוכים וללא כל עזרה חיצונית. עדיין לא בטוחים שזו החלטה נבונה? הנה כל הסיבות בזכותן כדאי לכם להשקיע בעצמכם בבורסה:

אתם יכולים להתחיל בקטן

כשאתם עושים השקעות בעצמכם אתם ממש לא חייבים להתחיל בסכומי ענק. זאת לעומת השקעות הנעשות בידי יועץ השקעות, איתן צריך להתחיל בסכומים גבוהים כדי שעבודתו של היועץ תהיה שווה את הטרחה. כשאתם משקיעים בבורסה בעצמכם אינכם חייבים אפילו להתחיל להשקיע ממניות שלמות. ניתן להתחיל ולהשקיע בשברי מניות בלבד, מסכום נמוך ביותר של 50 ש"ח בלבד. כך תוכלו לחלק את המניות שלכם בין מספר מניות, כדי ללמוד את שטח ההשקעות בצורה טובה יותר. אמנם ככל שמשקיעים פחות כך גם הרווחים קטנים יותר, אך מדובר כאן בריצה למרחקים ארוכים ולא בספרינטים למרחקים קצרים. לכן, אין כל פגם בלהתחיל בהשקעות וזהירות שיעזרו לכם להכיר את השטח ולצבור ביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל המידע נגיש לכם

לפני העידן הדיגיטלי המעקב אחר שוק הבורסה היה מסורבל ולא לכל אחד היה את הזמן לעקוב אחר המתרחש. כיום, אתם יכולים להתעדכן בתנודות המסחר בכל זמן נתון דרך המכשיר הנייד שלכם. לכן, אין כל סיבה שלא תוכלו להשקיע בעצמכם. באפליקציה תוכלו להשוות בין המניות השונות, לראות מהו מחירן, לקבל ממוצע המלצות של אנליסטים שונים, לראות את השינוי השנתי שהתחולל במניות ועוד.

מידע נוסף אותו תוכלו לראות במסך המונח בכף ידכם, הוא תנודות המניה שתרחשו במהלך הזמן. כך תוכלו לדעת כמה הייתם יכולים להרוויח או להפסיד אם הייתם משקיעים במניה לפני שנה למשל. זו דרך נוספת המאפשרת לכם ללמוד כיצד עובדות התנודות של המניות השונות.

כמו כן, תוכלו להשקיע במניות שלמות בזמן אמת. כלומר, אם בחרתם להתקדם מהשקעה בשברי מניות, תוכלו למכור ולקנות יחידות מניות שלמות בשעות פעילות הבורסה בלייב. בנוסף, מאחר ואפליקציה נועדה לתמוך בלקוחות המעוניינים להשקיע בבורסה בעצמם, המערכת בנויה בשפה ידידותית למשתמש שתעזור לכם ללמוד ללא חשש את עולם ההשקעות.

תחסכו בדמי הניהול ובעמלות

במקרים בהם ההשקעות נעשות בידי מנהל השקעות עבורכם, ישנה עלות נוספת של דמי ניהול ועמלות הניתנות כתמורה על השירות הניתן. כשאתם מנהלים את ההשקעות בעצמכם, ישנו מן הסתם חיסכון משמעותי בדמי הניהול והעמלות. במקרה בו בחרתם להשקיע בשברי מניות תוכלו גם לחסוך עוד יותר, משום שלא תצטרכו לשלם עמלה על הוראות מידיות.

אתם תדעו לדאוג לעצמכם בצורה הטובה ביותר

בסופו של דבר, אין אדם שידאג לכם כמו שאתם יכולים לדאוג לעצמכם, בוודאי ובוודאי כשזה נוגע לכסף. כשאתם משקיעים בבורסה בעצמכם, אתם תנהגו במשנה זהירות ותדעו בדיוק עם אילו פעולות אתם חשים בנוח ומתי אתם מעדיפים לקחת צעד אחורה. לעומת זאת, כשתיק ההשקעות שלכם מנוהל בידי מנהל השקעות הוא אינו מחובר באופן ישיר לכסף המושקע ולכן סביר שייקח הרבה יותר סיכונים שעשויים לעלות לכם ביוקר. לכן, השקעה עצמאית בבורסה יכולה להיות דרך ההשקעה שתנסך בכם הכי הרבה ביטחון.

לסיכום, אין כל צורך בחשש כאשר מדובר בהשקעה עצמאית בבורסה. זהו אינו הימור עיוור, אלא שוק שהתנודות בו לרוב אינן מפתיעות אם יודעים להשקיע בחברות אמינות בהן הצמיחה כמעט מתמדת. הרשו לעצמכם ללמוד אט אט את ההשקעה בבורסה ותקצרו בהמשך רווחים שווים.

*בכפוף לתקנון PEPPER INVEST ותעריפון העמלות שבאפליקציה. הכתוב אינו מהווה הצעה ו/או ייעוץ לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות כלשהן. השקעה במניות עלולה להיות כרוכה בסיכון גבוה ונתונה לשינויים ולתנודות במחירים עקב השפעת גורמים רבים ושונים.

פתיחת חשבון כפופה לעמידה בקריטריונים שנקבעו ע“י PEPPER.

צילום: pexels

Back to top button