חדשות הארץמבזקים

אלפי בני אדם צפויים להשתתף מחר בתחרות איש הברזל בכנרת

תחרות איש הברזל (Ironman), תוזנק מחר (שישי) בשעות הבוקר המוקדמות מחוף גיא ותסתיים ברחוב הבנים בטבריה. אלפי המשתתפים שיאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מד"א צפויים להתחרות בשחייה, רכיבה על אופניים וריצה.

בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים. אופנועי מד"א וחוליות מגישי עזרה ראשונה ינועו עם ציוד רפואי על המסלולים לצד הרצים על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך, סירת הים-בולנס של מד"א תעניק טיפול רפואי במידת הצורך במי הכנרת ומסוק מד"א ישהה בכוננות גבוהה. בנקודת הסיום יוקמו אוהלי מיון עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ואחיות ורופאים מבי"ח שערי צדק בראשות פרופ' נעמה קונסטנטיני ובהן יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות, בנוסף יוקם בנקודת הסיום אוהל לטיפול בנפגעים קלים.

צילום: דוברות מד"א

צוותי מד"א שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הפקת התחרות ומשטרת ישראל תוגברו על מנת להעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי גם במקומות בהם קיימות חסימות דרכים עקב התחרות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל מרחב ירדן במד"א, אורן אביטן, אמר: "צוותי מד"א ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. על מנת לשמור על בריאות משתתפי התחרות אני מבקש מהמשתתפים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את ריצתם או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית 'מד"א שלי' "

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הוסיף: "תחרות איש הברזל הוא אירוע ספורטיבי מהנה וכבכל שנה ההערכות הנכונה הכוללת צוותי רפואה רבים ושימוש בכלי רכב ייעודיים של מד"א לרבות סירת הים-בולנס מבטיחים שנוכל להעניק טיפול רפואי יעיל ומהיר במידת הצורך. אני פונה למשתתפי המרתון להקפיד על הנחיות הרפואיות והבטיחותיות על מנת שהאירוע יסתיים ללא פציעות ומאחל למשתתפים הנאה מלאה ובטוחה."

צילום: דוברות מד"א

Back to top button