חדשות הארץמבזקים

קריית אונו: פעוט ננעל בשגגה בתוך רכב בעיר – וחולץ בשלום ע"י מתנדבי 'ידידים'

פעוט כבן שנתיים, ננעל הבוקר (חמישי)בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב הרצל בקריית אונו. ישראל אלמסי, מנכ"ל הארגון, לייזי שטרן, סמנכ"ל הארגון, אורי בן ומשה אשכנזי, מתנדבי סניף ראשון לציון, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוט, ללא גרימת כל נזק לרכב.

אורי מספר: "הייתי בעבודה שלי הנמצאת כמאתיים מטר מהמקום. מיהרתי לקחת את הערכה ויחד עם חבר לעבודה רצתי למקום. כשהגעתי, ראיתי שם כבר את מנכ"ל וסמנכ"ל הארגון ומתנדב נוסף. מיד התחלנו יחד בפעולות החילוץ ותוך זמן קצר הפעוט חולץ בשלום. במהלך המאמצים לחילוץ הפעוט, ישראל אלמסי, המנכ"ל שוחח כל העת עם האם ודאג להרגיע אותה".

מנכ"ל ידידים, ישראל אלמסי הוסיף: הייתי בין פגישות הקשורות לארגון יחד עם לייזי, הסמנכ"ל ושותפי לעשייה. קיבלנו את הקריאה מהמוקד ומיד החלטנו שאנחנו חייבים למהר ולסייע. הגעתי למקום והרגעתי את האם המודאגת, תוך כדי ששאר הנוכחים דואגים לחילוץ הפעוט. אני רוצה לנצל הזדמנות זו ולהודות לכל המתנדבים המסורים שעוזבים שוב ושוב, את הכל ופשוט מתייצבים במהירות בכל בקשת סיוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button