חדשות הארץמבזקים

שר התרבות והספורט בבני ברק: "הפילוג עדיין קיים בתוך המדינה"

באירוע חנוכת הבריכה הטיפולית שנערך היום (חמישי) במרכז החדש בבני ברק של עמותת 'עלה', הרשת הלאומית לטיפול בילדים ואנשים עם מוגבלויות, השתתפו שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, שבתאי צור, מ"מ מנכ"ל מועצת ההימורים, יעל אלמור, מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה', יהודה מרמורשטיין, ונשיא 'עלה' ראובן שיף.

בטקס המרגש סיפרו אנשי הצוות על יעילות הבריכה ועל הציפייה של התלמידים והדיירים להיכנס למים. "הם יודעים מתי התור השבועי שלהם ואנחנו מרגישים את זה עליהם מהרגע שהם קמים בבוקר".

הבריכה החדשה והמתקדמת מאפשרת מספר רב של טיפולים ועלותה היקרה מומנה בין השאר בעזרת משרד התרבות והספורט יחד עם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראובן שיף נשיא 'עלה': "אנחנו רוצים לשפר את איכות חייהם של הילדים האלה וזאת המטרה שלנו, וכך גם למשפחות יש איכות חיים. זה לא רק מוסד אלא מפעל חסד לילדים ואנשים עם מוגבלויות".

יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה', פנה אל השר טרופר ואמר: "עשינו מהפכה בתחום הזה. אני מבקש ממך להמשיך את המהפכה. המפתח בידך לעשות למען הילדים והאנשים עם הצרכים המיוחדים. אני מודה לטוטו ולמשרד התרבות והספורט על השותפות העמוקה בדרך והעזרה לבנות את הבריכה".

חילי טרופר, שר התרבות והספורט אמר בטקס: "תודה לעמותת 'עלה' שעושה מעל ומעבר למען האנשים עם המוגבלויות. העברנו לאחרונה תקציב מדינה והפילוג עדיין קיים בתוך המדינה, אבל כשמגיעים לכאן, למרכז עלה, הכל משתנה. המקום הזה שם הכל בפרופורציות. אני אחד ששמח ומקדם את המשותף והחיבור. המקום כאן מזכיר איך החברה צריכה להיראות. הלב שלי נמצא איתכם, אנחנו נעשה מאמצים למענכם. נמשיך להיות שותפים שלכם לדרך גם בפרויקטים הבאים ובכל מה שיידרש".

ללא קרדיט
חנוכת הבריכה הטיפולית במרכז החדש בבני ברק של עמותת 'עלה'

Back to top button