צרכנות

יעדים באפריקה שאתם חייבים להיות בהם

אפריקה, המכונה גם היבשת השחורה, ידועה בתרבויות מסתוריות ועתיקות יומין, בטיולי הספארי המרתקים, בשבטים השונים ובנופים המרהיבים. אפריקה היא היבשת השנייה בגודל שטחה ובגודל אוכלוסייתה אחרי יבשת אסיה, היא משתרעת משני צידי קווי המשווה, יש בה מגוון רב של בעלי חיים, שפע אתרי תיירות יפים וחשובים, אטרקציות ייחודיות שאין במקומות אחרים ושמורות טבע מדהימות ביופיין. אם אתם מחפשים יעד חדש לטיול כדאי לכם להכיר את יעדי החובה ביבשת אפריקה, אך חשוב לתכנן היטב את הטיול בעזרת מומחים מנוסים.

אילו יעדים אקזוטיים באפריקה ממתינים לתייר הישראלי?

כאשר מחפשים יעד אקזוטי לחופשה רומנטית ומהנה לרוב חושבים על יעדים קלאסיים ביבשת אירופה או על חופשה יוקרתית באיים טרופיים או באיחוד האמירויות. רבים מהתיירים הישראלים מעולם לא ביקרו ביבשת אפריקה לכן הגיע הזמן לרענן את רשימת היעדים בהם חייבים לבקר, והמומחים של ספיריט הכינו למענכם רשימת יעדים שבהם אתם חייבים לנפוש ולבלות.

טיול במרוקו האגדית

בין אם יש לכם שורשים מרוקאים ובין אם לא, אין כמו טיול למרוקו– אחד היעדים הפופולריים ביותר ביבשת. חבילות נופש למרוקו מתאימות לזוגות רומנטיים, כולל זוגות היוצאים לירח דבש, למשפחות עם ילדים בכל הגילים, לצעירים ולמבוגרים. אפשר לתפור חבילה חלומית ומותאמת אישית לטיול מרתק וצבעוני במרוקו, ויש גם אפשרות לטיולי אקסטרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרוקו היא מדינה מדהימה ומיוחדת, הערים והיעדים בהם כדאי לבקר הם מרקש, קזבלנקה, מקנס, פס, אגדיר, הרי האטלס, איפרן ומדבר סהרה. אטרקציות החובה במרוקו הן העיר העתיקה של מרקש ובה מסגד קוטוביה, הרובע היהודי, בית הכנסת העתיק וארמון בהיה, ואין לפספס ביקור במסגד המלך חסן השני בלב קזבלנקה, בארמון המלך וברובע בתי המלאכה בעיר פס, בדיונות הזהב ארג צ'בי שבמדבר סהרה, בתעלות המים העתיקות במרגוזה, בקניון האדום (עמק הדאדס) שבמורדות הדרומיים של הרי האטלס, בעיירה הקסומה שפשאוון הממוקמת בהרי הריף ובה בתים כחולים, במוזוליאום של מוחמד החמישי ברבאט, בקניון הטודרה וכמובן בשווקים הססגוניים והסואנים במרכזי הערים.

חוויה פראית באוגנדה

המומחים ממליצים לכם לבקר גם באוגנדה המכונה הפנינה של יבשת אפריקה. יש לציין כי אוגנדה היא מדינה יחסית קטנה לכן אפשר לשלב בטיול יעדים קרובים כמו קניה וטנזניה. המדינה מציעה שילוב מושלם בין ישן לחדש, היעדים הפופולריים לתיירים הם עיר הבירה קמפאלה המשופעת בתרבויות ייחודיות ומגוונות, זו גם עיר בטוחה מאוד ויש בה שווקים נפלאים, מוזיאונים מעניינים, מסגדים לצד כנסיות ומקדשים הינדיים, קניונים מודרניים ועוד.

חופשה מפנקת במאוריציוס

אם אתם מחפשים יעד אקזוטי לחופשה רומנטית ובלתי נשכחת כדאי להזמין טיסה במאוריציוס. האי הקסום מאוריציוס שוכן באוקיינוס ההודי ומציע גן עדן לתיירים עם חופים לבנים ומים נקיים וצלולים, ריזורטים יוקרתיים ומפנקים, שווקים ססגוניים ומלהיבים, שמורות טבע עם בעלי חיים, מקדשים יפים, מסעדות מעולות ושפע אטרקציות בים וביבשה, כגון טרקים, מועדוני צלילה, שוניות אלמוגים ועולם תת ימי עשיר.

Back to top button