מבזקיםמשפטי/פלילי

ראש עיריית באר שבע: "להפסיק להגיב לפשיעה, הגיע הזמן לרדוף אותה"

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', התייחס היום (שני) במסיבת עיתונאים למהומה האלימה החמורה אמש סמוך לבית החולים בסורוקה בין שתי חמולות מרהט. "בכל רגע נחצה עוד קו אדום, והגיע הזמן לשים לזה סוף… המדינה צריכה להילחם בטרור האזרחי, אבל להילחם בו עד חורמה. זו מלחמה קיומית על החברה הישראלית", אמר.

דנילוביץ' הדגיש כי "נושא הביטחון האישי הוא לא בידיים של הרשויות המקומיות ולא בידיים של ראשי הערים. יש כתובת אחת וזו הממשלה… אני לא מתכוון לוותר לאף ממשלה בישראל, יש משפט שאומר 'המעז מנצח'. בסוף רק הנודניק מנצח. הם חייבים להתעורר ולפעול בנחישות כי אנחנו כבר באיחור. הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק. להפסיק להגיב לפשיעה. אנחנו כל הזמן מגיבים. הגיע הזמן לרדוף אותה. בכל מקום… לא אנחנו צריכים לפחד הם צריכים לפחד. צריך להכניס כל גורם שיכול למגר את הפשיעה הזאת. כן, גם את שב"כ."

ראש עיריית באר שבע הבהיר כי הוא "לא אדם קיצוני. אני מאמין שאנחנו יכולים וצריכים כולנו לחיות פה ביחד. תמרור האזהרה הגדול החל במבצע 'שומר החומות'. בכל רחבי מדינת ישראל נפל דבר… כל מי שהרים ידו על המדינה במבצע 'שומר החומות' – אם המדינה לא תבוא איתו בחשבון בצורה הכי נחושה – אנחנו נהיה כאן בבעיה כי זה יהיה רק פרומו למה שיבוא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות עיריית באר שבע

Back to top button