חדשות הארץמבזקים

טקס החלפת מפקד תחנה התקיים בתחנת משטרת מסובים

היום (שלישי), נערך בתחנת משטרת מסובים, טקס חילופי מפקדי תחנות, במעמד מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד ומפקד מרחב דן נצ"מ דני חדד. במהלך הטקס, העביר המפקד היוצא נצ"מ הוד לוי את הפיקוד למפקד תחנת מסובים הנכנס, סנ"צ ניסים אוחיון. הטקס נערך במעמד מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד, מפקד מרחב דן נצ"מ דני חדד, ראשי ערים בגזרת התחנה, סגל הפיקוד המחוזי והמרחבי, קצינים ושוטרים.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ת"א אמר בטקס: "החלפת פיקוד על תחנת משטרה היא אירוע משמעותי. הוא סיום של הליך ארגוני סדור ותחילתו של מהלך שמשפיע על השירות הבסיסי והחשוב ביותר שהארגון שלנו מספק לאזרחי מדינת ישראל. השירות הזה הוא זכות קיומו של הארגון כולו. תחנת מסובים היא מהתחנות העצמאיות במחוז. תחנה שפועלת מול מספר רשויות וחולשת על כל מעלולי המשטרה בבקעת אונו. תחנה שצריכה לדעת לתת מענה לאוכלוסיות חזקות לצד אוכלוסיות מוחלשות. כולם דורשים את שירותי התחנה. גזרת התחנה מהווה את הגבול בנינו לבין מחוז מרכז. לתחנה אתגרים רבים, וצפי משמעותי לגידול באוכלוסייה בשנים הקרובות בשל עבודות הפיתוח והבנייה בגזרתה. ניסים, אתה האדם הנכון לתפקיד, שירת בעבר בתחנה, אתה "שחקן בית", ואתה מכיר את התחנה ואנשיה מבפנים. לצד הידע שצברת בתפקידך השונים יש לך את סל הכלים להצליח ולקחת את היחידה לשיאים חדשים."

צילום: דוברות המשטרה

מפקד התחנה הנכנס סנ"צ ניסים אוחיון אמר כי: "תחנת מסובים, יחידת הקצה, הגבול המזרחי של המחוז, הינה תחנה מורכבת רצופת אתגרים. אני מקבל היום את האחריות לתפקיד בתחושת שליחות גדולה, מלא גאווה ואמונה, להמשיך ולהוביל את העשייה בתחנה ביודעי שלצדי פועל משאב אנושי יקר ואיכותי-שוטרים, שוטרות, מתנדבים ומתנדבות, לצד שילוביות עם שותפים לדרך מחוץ לשורות המשטרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

מפקד התחנה הנכנס סנ"צ ניסים אוחיון בן 47 תושב יהוד, נשוי ואב ל-4. מילא בעברו מגוון רחב של תפקידים כק' מבצעים של מחוז ת"א, ר' ענף שיטור במחוז ת"א ובתפקידו האחרון כק' אגף המבצעים של מרחב איילון.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button