מבזקיםצבא וביטחון

החלפת מפקדים בתחנת המשטרה ביפו

היום (שלישי) התקיים בתחנת המשטרה ביפו טקס החלפת מפקדים, בו העביר מפקד התחנה היוצא, סנ"צ איציק כהן, את פיקוד התחנה לסנ"צ קובי אבוטבול. הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד מחוז ת"א תנ"צ חיים בלומנפלד, מפקד מרחב יפתח נצ"מ חיים בובליל, משנה למנכ"ל עיריית ת"א מר רובי זלוף, מנכ"ל המשלמה של עיריית ת"א, שוטרים קצינים וסגל הפיקוד המחוזי.

החלפת מפקדים בתחנת המשטרה יפו
צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד: "תחנת יפו היא תחנה שנמצאת במרכז הקשב המחוזי. תחנה שמטפלת באוכלוסייה מעורבת, שכונות בהן חיים יהודים לצד ערבים, אבל לא רק. גזרת התחנה מאתגרת ביותר, נמצאים בה חלק ממוקדי הבילוי והתיירות המשמעותיים ביותר בישראל. פסיפס של תרבויות, מארג אנושי והיסטורי נדיר ויקר ערך. איציק, אתה מפקדה השני של התחנה מאז הוקמה מחדש, אני רוצה להודות לך על עשייה ראויה. השקעת ימים כלילות ושמת את התחנה על הפסים ומיסדת אותה, לא היה לך רגע דל. הישגי התחנה ראויים להערכה, אתה מצטרף אלינו למחוז שם נהנה מהידע המקצועי שצברת בתפקידך השונים וגם בתפקידך האחרון. קובי, אתה מקבל אחריות על תחנת משטרה עם עבר מפואר, אבל עם עתיד מבטיח לא פחות. נכונים לך אתגרים רבים, אבל כפי שנחשפתי אליך בשנה האחרונה אין לי ספק בהצלחתך."

החלפת מפקדים בתחנת המשטרה יפו
צילום: דוברות המשטרה

מפקד מרחב יפתח, נצ"מ חיים בובליל: "תחנת יפו הינה תחנה ייחודית בעלת אתגרים רבים ומגוונים המתמודדת עם תופעות פשיעה מורכבות בתוך חברה רב תרבותית, זאת לצד מתן שירותי משטרה לתושבי יפו ולעוד עשרות אלפים של מבלים רבים הפוקדים אותה מידי יום וכולם דורשים שירותי משטרה. איציק, מפקד תחנת יפו היוצא, אני רוצה להודות לך על שלוש שנים מדהימות בהן הובלת את תחנת יפו להישגים מרשימים, אני סמוך ובטוח שתצליח בכל אשר תלך. קובי, מפקד תחנת יפו הנכנס הנך קצין מצוין ועתיר ניסיון ונבחרת לתפקיד מבין הטובים ביותר כמי שיכול להוביל את תחנת יפו לפסגות חדשות ולשם כך עומדים לרשותך מיטב המפקדים והשוטרים של משטרת ישראל. אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
החלפת מפקדים בתחנת המשטרה יפו
צילום: דוברות המשטרה


צילום: דוברות המשטרה

Back to top button