מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ אחמד טיבי: "שוב ראינו היום, שאם כבר "שינוי" הרי מדובר בשינוי לרעה"

חה"כ אחמד טיבי הגיב לפני זמן קצר (רביעי) להפלת החוק לביטול אגרות לפי עומס התנועה בכביש 6 שלו ושל חבר הכנסת אוסאמה סעדי, ב-2 קולות במליאת הכנסת.

ח"כ אחמד טיבי: "כל הנהגים בכביש 6, ערבים ויהודים כאחד, סובלים מהפקקים ומשלמים. משלמים אגרה ולא מקבלים תמורה. ואם זה תלוי במשרד האוצר ככה צריך להיות. האוצר מתנגד לתיקון הבסיסי הזה, וממשיך לגלגל את הנטל על הנהגים ורק עליהם וזה באופן בלתי תלוי בעומס התנועה בדרך או בעבודות בכביש, שמייצרות עומסים כבדים ובפועל מאריכים את הדרך , שכביש 6 התיימר לקצר".

בתגובה להצעת משרד התחבורה לפתור את הבעיה על ידי הגדלת התחבורה הציבורית, הוסיף ח"כ טיבי: "אני רוצה להזכיר למשרד שבחברה הערבית כמעט ואין תחבורה ציבורית. היא פשוט לא קיימת. לא תוך הערים והיישובים, ולא ביניהם, אם היא עובדת היא חלשה מאוד. ובנוסף, אין תחנת רכבת אחת באף יישוב ערבי. תחבורה ציבורית היא פשוט לא אפשרות להתניידות ולא פתרון הגיוני לבעיית הפקקים והעומסים בתנועה בחברה הערבית. שוב ראינו היום, שאם כבר "שינוי" שהרי מדובר בשינוי לרעה, כשהקואליציה פועלת אקטיבית להפלת חוק חברתי כזה, שפועל להיטיב עם צרכנים ונהגים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

Back to top button