מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב אשקלון בן 29 בגין מעשה סדום ותקיפה כלפי בת 19 בחוף בעיר

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד לקאו ספינאו בן 29, תושב אשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של מעשה סדום, ניסיון מעשה סדום, ניסיון אינוס, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים כלפי צעירה בת 19 בחוף "דלילה" באשקלון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עידן איבגי, ביום 3.11.21 לפני חצות, בילו הנאשם וחברו יחד ושתו משקאות אלכוהוליים, ולאחר מכן התקדמו לעבר חוף "דלילה". המתלוננת, בת 19, עולה חדשה, הגיעה לקרבת החוף על מנת להיפגש עם ידידה והתיישבה על הספסל להמתין לידיד. הנאשם הבחין במתלוננת יושבת לבדה, התקדם לכיוונה והתיישב מולה. הנאשם החל לשוחח עם המתלוננת, אמר לה "מה יפה כזו יושבת לבד" וכי היא נראית "יפה ועצובה" או משהו בדומה לכך. לאחר מכן, הנאשם שוחח עם החבר בטלפון, אמר לו כי הוא יושב עם בחורה יפה בספסל ואף החבר הגיע והתיישב ליד המתלוננת. המתלוננת צילמה בחשאי את השניים בטלפון הנייד שלה ושלחה את הצילום לכמה מחבריה.

לאחר שהחבר עזב והנאשם נותר לבד עם המתלוננת, המשיך הנאשם לנסות לשוחח עמה, חזר על כך שהיא יפה ושאל מדוע היא יושבת לבד. חברתה של המתלוננת התקשרה אליה בעקבות הצילום ששלחה והתכתבויות, המתלוננת ענתה, נפרדה מהנאשם וסמוך לחצי שעה לאחר חצות, התקדמה לכיוון הים כשהיא ממשיכה לשוחח עם חברתה. הנאשם עזב את הספסל והתקדם אחרי המתלוננת לעבר הים, כשהוא עוקב אחריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלוננת הבחינה בנאשם, והחלה להתקדם חזרה לעבר שביל הגישה. הנאשם הגיע מול המתלוננת, בחול, וחסם את דרכה מספר פעמים, כשניסתה לעבור אותו ולחזור לשביל. המתלוננת ביקשה מהנאשם שיזוז מדרכה, ואז לפתע הנאשם היכה בעוצמה בידו בפניה של המתלוננת והפיל אותה על החול כשהיא על ברכיה וידיה. מעוצמת המכה, מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת נפל מידיה ואוזניית "איירפודס" עפה מאוזנה על החול, כשהשיחה עם חברתה עדיין פעילה.

מכתב האישום עולה, כי בזמן שהמתלוננת הייתה שרועה על החול, הנאשם לחש לה שיש לו סכין על מנת להפחידה ולמנוע את התנגדותה, והמשיך לחבוט בה נמרצות בחוזקה פעם אחר פעם בידיו בפניה ובשאר חלקי גופה. הנאשם המשיך לתקוף את המתלוננת, ניסה להוריד את בגדיה ואז ביצע בה מעשה סדום.

המתלוננת ניסתה להגן על עצמה, להשתחרר מאחיזתו של הנאשם, להרחיק את ידיו,  לצרוח שיעזוב אותה, אך הנאשם המשיך לתקוף אותה, שרט אותה וחנק את המתלוננת בצווארה. על מנת להפחיד אותה ולהניאה מלהתנגד ולקרוא לעזרה, הנאשם חזר על איומו מספר פעמים במהלך האירוע בכך שאמר לה שיש ברשותו סכין.

הנאשם המשיך בתקיפה אכזרית והתעללות מינית במתלוננת חרף התנגדותה העזה והפצרותיה, תוך שהוא גורם לה חבלות בגופה ובפניה. בשלב מסוים, המתלוננת צעקה "לא צריך לא צריך",  בניסיון להפסיק את התקיפה של הנאשם, וצרחה לחברתה בטלפון שתזעיק משטרה, עד שהשיחה נותקה.

המתלוננת זחלה על החול לעבר מכשיר הטלפון שלה שהיה מוטל בסמוך, הגיעה אליו ואחזה בו בשתי ידיה, כשהיא מסתירה אותו בין רגליה מהנאשם. המתלוננת ניסתה לפתוח את נעילת הטלפון על מנת לחייג בחזרה לחברתה שתזעיק עזרה, אך הנאשם הבחין בכך, תפס את הפלאפון והשליכו הצידה.

במהלך המאבק, הנאשם המשיך לתקוף מינית את המתלוננת, עד שהתרחק ממנה מעט והמתלוננת ניצלה זאת, התרוממה והחלה לברוח מהנאשם לעבר מקום בו היו אנשים. רק אז, חדל הנאשם ממעשיו, אחז במכשיר הטלפון של המתלוננת ונמלט לכיוון הכביש ולאחר מכן השליך את הטלפון.

המתלוננת, בכוחותיה האחרונים, הצליחה להגיע למקום סמוך בו היו אנשים, והתמוטטה כשהיא ממררת בבכי. המתלוננת פונתה באמצעות אמבולנס לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button