מבזקיםתאונות דרכים

בן 25 נהרג בתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב מסחרי סמוך לצומת השיטה

גבר כבן 25 נהרג לפני זמן קצר (שישי) לאחר שנלכד ברכבו בתאונת דרכים קשה בין אוטובוס עם כ-25 נוסעים, לרכב מסחרי, בכביש 71 סמוך לצומת השיטה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על נהג הרכב שנלכד, ללא סימני חיים וקבעו את מותו. בנוסף, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שלושה פצועים מהאוטובוס, בהם אחד במצב בינוני ושניים במצב קל. שאר נוסעי האוטובוס נבדקו על ידי צוותי מד"א במקום. בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

ישראל דרעי סגן ראש סניף איחוד הצלה בבית שאן סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. גופתו של נהג הרכב חולצה מהרכב ע"י צוותי כיבוי. כמו כן העקנו סיוע לשלושה נפגעים קל וקל עד בינוני ששהו באוטובוס".

חובש בכיר במד"א, קובי שושנה ופאראמדיק מד"א, אדיר טרנר, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אוטובוס על המדרכה מעוך בצידו השמאלי ורכב מסחרי מעוך בחלקו הקדמי. נהג הרכב צעיר כבן 19 נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך שצוותי הכיבוי מחלצים אותו מהרכב ולצערנו בסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו. מהאוטובוס יצאו כל הנוסעים בהכרה מלאה, בציענו בדיקות רפואיות, 3 סבלו מחבלות בגופם ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

Back to top button