מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ גולן: "דודי חמודי הוא סכנה ברורה ומיידית לישראל"

סגן שרת הכלכלה, ח"כ יאיר גולן הגיב הערב (מוצ"ש) לדברים שצוטטו בעיתון "דה מרקר" לכאורה מפיו של ח"כ דוד אמסלם (ליכוד): "דודי חמודי הוא סכנה ברורה ומיידית לישראל. מפגע לא-בודד עם לשון ארסית וחביבות בן-גבירית. אדם עתיר תסכולים, שאת המופרעות שלו רוצה להביא להנהגת מדינה."

על פי הפרסום ב"דה מרקר", ח"כ אמסלם אמר בספייס במהלך שיחה פתוחה שערך עם גולשים בטוויטר כי "אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שיילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד – ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם. נביא להם חוקים על הראש שהם לא יתאוששו 20 שנה. כדי לשלוט נמחק את המילה 'צדק'. היא לא קיימת יותר. השמאלנים הם העשירים ובעלי הנכסים במדינה".

בנוסף צוטט: "הממשלה תהיה ועדת האיתור – רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת". את הממשלה הנוכחית כינה "כנופייה מטורפת, בולשביקית, אנטי-ציונית השתלטה על המדינה. ממשלת פלסטין, סמרטוטי רצפה. חבורת ילדים שמנסור עבאס הארכי-מחבל מנהל אותם. בקרוב הם יעבירו חוק שלא ייתנו לתושבי עיירות הפיתוח להצביע – יגידו למרוקאים שהאשכנזים מתל אביב יותר חכמים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ דודי אמסלם הגיב לדברים בחשבון הפייסבוק: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט. אמרתי ולא אתנצל על כך- כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא? לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא⁉️ אז לא עוד! אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה! לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי."

לאחר מכן כתב דה מרקר רותם שטרקמן הביע התנצלות: "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר: אנחנו צריכים להיות מפוקחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין. אתקן גם את האייטם באתר TheMarker".

צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

Back to top button