מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כים מ'הציונות הדתית' ביקרו חניכי תנועות נוער: ״פגשנו נוער ערכי ואיכותי מלא באמונה ועשיה״

שבוע אחרי שבת הארגון של תנועת בנ״ע הגיעו היום (שבת) וביום חמישי חברי הכנסת מהציונות הדתית ופעילי הציונות הדתית לסניפי עזרא ואריאל בנות ברחבי הארץ להיפגש ולשוחח עם החניכים והמדריכים. גם הפעם חילקו צעירי הציונות הדתית פינוקים מתוקים לחניכים ולמדריכים.

צילום: ללא קרדיט

יו״ר המפלגה, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, בילה את הלילה הלבן ביום חמישי בעיר פתח תקווה שם פגש וביקר בסניפי עזרא בהדר גנים, כפר גנים ושיכון וכן בסניף אריאל בנות בסירקין.

בסיום המפגשים עם החניכים והמדריכים אמר ח״כ סמוטריץ׳: ״יש לנו נוער מדהים שנותן הרבה תקווה! חגגתי השבוע את סופו של חודש ארגון עם חניכי וחניכות תנועות 'עזרא' ו'אריאל' היקרים. ימים מלאים בעשייה פורצת בלמידה ובצמיחה. הרבה אחריות יש על כתפי הנוער המיוחד הזה, שכן הם העתיד של כולנו. אין לי אלא לאחל לשלושת תנועות הנוער של הציונות הדתית, ה' עימכם, חזקו חברים, ותובילו את עם ישראל תורת חיים בעוז! מדריכים ומדריכות, חניכים וחניכות יקרים, עם ישראל בונה עליכם וסומך עליכם!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ללא קרדיט

יו״ר סיעת הציונות הדתית בכנסת ח״כ אורית סטרוק עברה ביום חמישי לילה לבן בסניפי אריאל בבית שמש והערב הגיעה למפקד סניף אריאל בנות בגבעת שאול בירושלים.

ח״כ סטרוק אמרה לחניכות, המדריכות וההורים שהגיעו: ״באתי לחזק ויצאתי מחוזקת. תנועת נוער שחורטת על דיגלה נושא כמו "עבודת המידות" – נותנת תקוה גדולה לדור העתיד שלנו. התרשמתי עמוקות מההתלהבות וההשקעה של החניכות, מהמסירות והאכפתיות של המדריכות והקומונריות, שכל אחת מהן יכולה לשמש דוגמא אישית לנושא עבודת המידות. המפגש אתם בהחלט מחזק ונותן תקוה. בתום שבועיים של סיורים בסניפים והיכרות מקרוב עם המתרחש בתנועות הנוער, אני משוכנעת שמדינת ישראל חייבת להשקיע יותר באפיק חינוכי וחברתי זה, ואשתדל לפעול על מנת שכך יהיה.״

צילום: ללא קרדיט

ח״כ אופיר סופר ביקר יחד עם מנכ״ל המפלגה יהודה ולד בליל חמישי בסניף מרכז ירושלים של ״עזרא״ ואמר: ״ביקרתי בחמישי בלילה הלבן של חניכי עזרא בירושלים. האור בעיניהם של החניכים והמדריכים הוא אותו אור שעובר מדור לדור ואותו אור שמאיר לעולם כולו. חזקו חברים וחברות, חזק ונתחזק״.

ח״כ מיכל וולדיגר הדרימה ביום חמישי כדי לעבור לילה לבן עם סניפי אריאל ועזרא בעיר אשקלון והערב בירכה את החניכים, המדריכים וההורים בסניף עזרא בגבעת שמואל. ח״כ וולדיגר אמרה במהלך הלילה הלבן וחתימת חודש הארגון של תנועת 'עזרא ואריאל’, ביקרתי במספר סניפים ברחבי הארץ. פגשתי נוער ערכ ואיכותי מלא באמונה ועשיה. ראיתי התנדבות ואהבת התורה. ראיתי אור. כמי שבין יתר חבריי לסיעה, מייצגת את "הציונות הדתית" בכנסת – נמלאתי גאווה. חזקו חברים וחברות, חזק ונתחזק!

ח״כ שמחה רוטמן הגיע גם הוא במוצאי השבת לסניף עזרא באפרת ואמר: ״שמחתי להגיע הערב לפגוש את חניכות וחניכי עזרא סניף אפרת בסיכום של שבת ארגון מוצלחת. ברכתי אותם שימשיכו להוביל במצויינות בדרך ארץ ותורה.״

צילום: ללא קרדיט

Back to top button