חדשות הארץמבזקים

קופ"ח כללית ומאוחדת: ניתן לזמן תורים לחיסון ילדים בגילאי 5-11

קופת חולים מאוחדת תתחיל לחסן ילדים בגילאי 5-11 בחיסוני קורונה, החל מיום שלישי ברחבי הארץ והחל ממחר במרפאת חיסונים ניידת בכיכר דיזינגוף. ניתן להכנס לאתר או לאפליקציה ולזמן תורים כבר מעכשיו. במאוחדת סך הכל 140 אלף ילדים בעלי פוטנציאל התחסנות.

החיסונים יתקיימו בשלב ראשוני בפריסה ארצית של 60 מרפאות, ובהמשך השבוע הפריסה תתרחב ל- 120 מרפאות ברחבי הארץ, זאת לפי אספקת החיסונים שהוקצתה לקופה. 

בנוסף, תפעיל מאוחדת ניידת חיסוני ילדים שתפעל ברחבי הארץ החל ממחר (שני). פעילות ניידת חיסוני הילדים תושק ביום שני אחר הצהריים, בכיכר דיזינגוף בתל אביב, והיא תשהה שם עד ליום שישי. בימים שני-חמישי הניידת תפעל בין השעות 16:00-20:00 וביום שישי בין השעות 08:00-14:00. הניידת תוצב בסמוך לקולנוע רב חן וסביב הניידת תתקיים פעילות חווייתית לילדים, שתסייע להם להפיג את החשש מהחיסון. בניידת יוכלו להתחסן גם מבוגרים וניתן יהיה להתחסן במקביל גם לשפעת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בקופ"ח כללית גם הודיעו על פתיחת התורים. כ-500,000 ילדים בקבוצת הגיל לחיסון זה. החיסון יבוצע בלמעלה מ-110 נקודות בפריסה ארצית רחבה, מרביתם במרכזי בריאות ילד ובמרפאות ילדים שבהם לצוותים היכרות קרובה עם הילדים וההורים. בנוסף יינתנו חיסונים גם במתחמי חיסונים גדולים שעדין פועלים בעמדות נפרדות המיועדות לחיסוני ילדים. המתחמים יפעלו בשעות נרחבות, חלקם בין השעות 8:00-21:00, על מנת לאפשר זמינות ונגישות מרביים. ככל שיידרש אנו ערוכים לפתוח נקודות חיסון נוספות.

רות רלבג , מנכ״לית כללית, אמרה: "מבצע החיסונים לילדים, המתחיל ביום שלישי, הוא ציון דרך חשוב. החיסון הוא האמצעי שיש בידינו על מנת להמשיך ולשמור על השגרה, להימנע מבידודים ולהגן על אוכלוסיות בסיכון. הצוותים שלנו ערוכים לקבל את ילדי כללית בסביבה מותאמת ונעימה אשר הכנו במיוחד עבורם."

צילום: freepik
 

Back to top button