מבזקיםמשפטי/פלילי

שמונה חשודים ממרכז הארץ נעצרו בחשד לסחר בנשים מחו"ל

ביחידה המרכזית של מחוז ש"י התנהלה חקירה סמויה מזה מספר חודשים שעסקה בהבאת נשים ממזרח אירופה לארץ לצורך העסקתם בזנות. במסגרת החקירה עלה כי מספר חשודים וחשודות אשר פעלו כרשת מתוכננת במהלך מספר שנים החזיקו דירות ששימשו לזנות במרכז הארץ ובירושלים.

עוד עלה בחקירה כי החשודים תושבי מרכז הארץ נהגו ליצור קשר עם נשים בעיקר ממזרח אירופה והציעו להן להגיע לארץ ולעסוק בזנות. החשודים דאגו להנפיק לנשים אישורים פקטיביים בכדי שיוכלו להיכנס לארץ לכאורה לביקור ועל פי החשד הכניסו בדרך זו עשרות נשים ששהו בארץ במשך מספר חודשים ואחריהן הגיעו נשים נוספות.

על פי החשד החשודים עסקו בסרסרות למעשה זנות וגרפו לכיסם על פי החשד מיליוני שקלים. לאחרונה בעקבות מגבלות נגיף הקורונה ניסו החשודים לאתר נשים שקיבלו חיסון מסוג פייזר כדי שיוכלו להיכנס לתחומי הארץ. הנשים שהגיעו נשלחו לדירות ששכרו החשודים ועסקו בזנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמש (שני) הפכה החקירה לגלויה עם פשיטתם של בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י יחד עם חוקרי מס הכנסה מפקיד שומה חקירות ירושלים והדרום על בתיהם של החשודים במרכז הארץ ובמהלכה עצרו לחקירה שמונה חשודים (חמש נשים ושלושה גברים) בשנות ה- 30 וה- 40 לחייהם. במהלך הפשיטה נתפסו מספר כלי רכב וכסף מזומן.

אמש בסיום חקירתם הובאו החשודים לדיון בעיניינם בבית משפט השלום בירושלים ומעצרם הוארך עד ל- 25 בנובמבר.

אילוסטרציה. צילום: Pexels
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button