חדשות הארץמבזקים

פעוט בן שנתיים ננעל בשגגה בתוך רכב במושב פטיש וחולץ בשלום

פעוט כבן שנתיים ננעל הבוקר (שלישי) בשגגה בתוך רכב לעיני אמו ליד גן ילדים במושב פטיש. שאלתיאל קהלת, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק מיד מתנדבים למקום וביקש מהאמא להיות בקשר עין עם הפעוט ולוודא כי הוא עירני וחיוני, תוך שהוא עומד בקשר עם המתנדבים שבדרך.

ישראל שץ, סג"מ סניף אופקים, ויחיאל אייסן, מתנדב הסניף, נענו לקריאה ויצאו במהירות למקום. הם הגיעו בזריזות למיקום הרכב הנעול ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל סיפר: "הקריאה תפסה אותי באמצע שאני מארגן את הילדים לבית הספר. יצאתי מיד לאירוע כשאליי חובר יחיאל. הרכב היה ליד גן ילדים, מתברר שהאמא הוציאה ילד נוסף לגן וכשהדלת נסגרה הרכב ננעל כשהוא מונע. במהירות פתחנו את הרכב בצורה נקייה ובטוחה לשמחת האמא שהייתה מופתעת מאוד ממהירות ההגעה וממהירות הפתיחה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שאלתיאל, מוקדן ידידים שענה לשיחה, מוסיף: "קיבלתי את השיחה במוקד ומיד הזנקתי כוננים. האמא הייתה רגועה יחסית וביקשתי ממנה לשמור על קשר עין עם הפעוט ולוודא שהוא עירני וחיוני. במקביל עמדתי בקשר עם ישראל שהיה בדרך עד להגעתו למקום ולחילוץ בשלום. גם כמוקדן ישנה הרגשה חזקה של שליחות והצלת חיים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button