צרכנות

יוקרה בצפון הישן

חולמים להיות בלב העניינים בעיר הכי לוהטת בישראל, להיות חלק מתרבות שופעת ורועשת אבל בערב לחזור לבית השקט שלכם בשכונה הכי ירוקה שיש?
כדאי שתמשיכו לקרוא, כי מצאנו בשבילכם את המקום האידאלי לכך.

איפה זה נמצא?

הצפון הישן הוא אזור בתל אביב שנבנה בין השנים 1930 – 1950 באזורה הצפוני של העיר תל אביב בתחילת דרכה.
הצפון הישן נקרא כך כדי להבדיל אותו מאזור הצפון החדש שנבנה לאחר קום המדינה ונמצא ממש צמוד אליו.
שכונת הצפון הישן נמצאת בגבולות של פארק הירקון, מצידה הדרומי נוכל לראות את רחוב ארלוזורוב, בחלקה המערבי נגיע לאזור הים והנמל ומהמזרח – את רחוב אבן גבירול. רחובות מרכזיים נוספים שאותם אולי שמעתם הם רחוב סוקולוב, שדרות נורדאו, צפון דיזינגוף, ז'בוטינסקי וצפון בן יהודה.
האוכלוסייה בצפון הישן בתל אביב מונה כיום כ – 32,080 תושבים. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונה: יח"צ

מה כל כך מיוחד באזור?

לאותם אנשים שמחפשים דירות בצפון הישן, יש סיבה והיא משמעותית למדי.
מצד אחד, אנשים עוברים לתל אביב כדי להיות חלק מהאווירה המיוחדת שמתקיימת בה, אבל לפעמים הרעש והצפיפות אינם מתאימים לגידול משפחה באזור.
לכן, אזור הצפון הישן יתאים לכם בול. הבניה העירונית של הצפון הישן מיוחדת והיא משלבת בתוכה שטחים ירוקים והמון טבע, בהם הילדים שלכם ירצו לרוץ ולשחק כל היום. מצד אחד בצפון הישן נוכל לראות את העירוני – כיכר דיזינגוף ששופצה, שם תוכלו לשבת בבתי קפה ולהסתכל על המזרקה המפורסמת, ומצד שני תוכלו לטייל ולרכב על אופניים בפארק הירקון שגודלו כ – 3,500 דונם ואין מצב שתספיקו ביום אחד לחקור את כל כולו. השילוב הזה בין העירוני לנוף הירוק והטבעי הופך את הצפון הישן לאזור המועדף ביותר על משפחות ועל תושבים שרוצים לגור במקום יותר רגוע ושליו. 

 מגורים בצפון הישן

דירות יוקרה בצפון תל אביב מספקות חוויית מגורים אחרת: הדירות מרווחת, מעוצבות על ידי המעצבים הכי טובים בשוק, מאובזרות בכל טוב וקרובות לרוב החוויות האורבניות של הבילויים הכי שווים בתל אביב.
אם תעברו היום בשכונה, תראו כי גם היום ממשיכים לבנות שם וסטנדרט הבניה שם נחשב לאחד הגבוהים בישראל.
חשוב לזכור ולהבין כי הדירות בצפון הישן לא ימכרו בלוחות המודעות שכולכם מכירים. הבעלים והקבלנים יצרו איתכם קשר באופן אישי כדי שתהליך המכירה יהיה כמה שיותר אפקטיבי לשני הצדדים.
אנשים שנכנסים לראות דירה בצפון הישן לאו דווקא יקנו את הדירה הראשונה אותה יראו. הנכס חייב להיות במיקום שמתאים לסגנון החיים שלכם, הנוף מהמרפסת צריך לגרום לכם להתלהבות תמידית ותוכן הדירה צריך להתאים לכל המשפחה שהולכת לגור בדירה החדשה. כמובן שניתן יהיה לעשות שינויים והתאמות בדירה, אך כדי למצוא את הנכס שיתאים לכם ולתקציבכם – אנחנו ממליצים לכם לפנות למומחים בתחום. המומחים שלנו יעזרו לכם להפיק את המיטב מהדירה ויהפכו אותה לכמה שיותר מתאימה עבורכם מבחינה משפטית ופיננסית וידאגו שאתם תשלמו עליה כמה שפחות. 

אזור הצפון הישן קרוב מאוד לכבישי תחבורה ראשיים כמו אבן גבירול ונתיבי איילון. כמו כן, התחבורה שם נוחה מאוד. תוכלו למצוא בקרבת מקום את רכבת ישראל, אוטובוסים שונים, מוניות, שבילי אופניים נוחים ובטוחים ובהמשך תגיע גם הרכבת הקלה שצפויה להפחית עוד יותר את העומסים שבכבישים. כל אלו הופכים את הצפון הישן לאחד המקומות המבוקשים ביותר בתל אביב.

תמונה: יח"צ

פנאי בצפון הישן

כמובן שאנשים אוהבים לבלות ולא נוכל לשבת כל היום בדירה החדשה שלנו. האווירה האורבנית מורגשת בכל פינה. ברחוב יהודה המכבי תוכלו למצוא מסעדות רבות עם טעמים שונים, בתי קפה ביתיים עם הקפה הכי טעים שתטעמו, באזור כיכר המדינה תמצאו חנויות שונות ביניהם חנויות יוקרה וברחוב אבן גבירול תעברו בציר המרכזי של המסחר והפנאי.
אם אתם יותר בקטע של תערוכות מתחדשות, מוזיאון תל אביב נמצא במרחק כמה צעדים מהצפון הישן, וגם בית האופרה ובית אריאלה המרתק.
במרחק קצר משם תוכלו להגיע לנמל תל אביב המפורסם שמציג בפניכם המון עסקים שונים מתחום האופנה, האוכל והבריאות. מדי פעם בנמל תוכלו לצפות בהופעות של אמנים מפורסמים שבאים להופיע שם.

יש עוד כל כך הרבה באזור הזה, אבל נשאיר לכם את האפשרות לגלות אותם בעצמכם, כשתבואו לגור בדירות היוקרה של הצפון הישן.

Back to top button