מבזקיםצבא וביטחון

גנץ על העלאת דמי הקיום לחיילי החובה: "החלטה שיש לה משמעויות על בניין הכוח"

שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי קיימו היום (שלישי) הערכת תרגילית משולבת על הזירה הפלסטינית, בפיקוד המרכז. בסיום הערכת המצב התייחסו להחלטה על העלאת דמי הקיום לחיילי החובה.

שר הביטחון גנץ אמר: "אנחנו מסיימים הערכת מצב תרגילית משולבת על הזירה הפלסטינית, ביחד עם הרמטכ"ל ומפקדי הפיקודים. אנחנו פועלים בכדי לשמור על השקט בכל הגזרות – בעזה ובאיו"ש, ולצד זאת חיילי ומפקדי צה"ל ערוכים לכל תרחיש. ביטחונה של ישראל בנוי על האנשים שנלחמים ומשרתים את המדינה. הבוקר סיכמנו על העלאה של 50% של דמי הקיום למשרתי החובה, לאחר עבודת מטה שקיימנו בתקופה האחרונה וכפי שהבטחנו. זוהי החלטה שיש לה משמעויות על בניין הכוח ושמתחברת לצורך לשמור על צה"ל כצבא העם. לצד התוספת הכללית, נפעל להרחבת מעגל המתגייסים ונחזק את החיילים מהאוכלוסיות המיוחדות. אני מבקש להודות לשר האוצר ליברמן על הדאגה שלו לביטחון ישראל ולחיילי צה"ל ולרמטכ"ל שהוביל ודחף את קידום הנושא."

צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רא"ל כוכבי, הוסיף: ״התרומה וההשקעה של חיילי צה"ל גדולה, ומגיע להם על כך הכרה, הערכה ותגמול. ביטחון וצבא חזק זה לא רק אמצעי לחימה, זה קודם כל האנשים שלנו. דאגה לכל המשרתים היא אינטרס בטחוני מובהק. מגיע להם שנשמור עליהם כמו שהם שומרים על כולנו. החיילים וצה"ל הם של כולנו וההחלטה הזאת היא עבור כולנו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. אלופים תרתי משמע.
    היה צריך מזמן לעשות את זה אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

Back to top button