חדשות הארץמבזקים

אשדוד: לאחר שלושה ימים – חתול שנלכד על עץ חולץ בשלום

ראש מנהלת רובעים י׳-י״ג, מיקי בן עזרי, קיבל הבוקר (רביעי) פניה מתושב על חתול הלכוד בעץ דקל בפארק בעיר. התושבים ביחד עם המנהלת שיחררו את החתול.

תושבי רובע י' מתגוררים בסמוך לפארק מנחם פולק, ושמעו חתול מיילל. לאחר חיפושים רבים, הבחינו שהוא נמצא על צמרת עץ הדקל ואינו יכול לרדת, כנראה נתפס בין ענפי הדקל הצפופים. למקום הוזעק כיבוי והצלה והשירות הווטרינרי שלא הצליחו להוריד אותו באופן עצמאי מצמרת העץ. המאמצים לא פסקו עיריית אשדוד, מנהלת הרובע והתושבים לא הפסיקו במאמצי החילוץ .

המוקד העירוני שהיה שותף מלא לב למשימה, שלח לפארק את גנן הגיזום שעבד עם המנוף ברחבי העיר, במטרה לשחרר את החתול שנתפס בין הענפים של העץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העבודה הייתה זהירה מאוד, הגנן הבחין בחתול שחור ,בוגר אשר אינו יכול להשתחרר. אט אט, החל הניסור של הענפים, עוד ענף ועוד ענף, הגיזום נמשך במשך מספר דקות ובזהירות גדולה, עד אשר שוחרר הענף שאיפשר לחתול להשתחרר ולקפוץ ללא פגע מהעץ.

חשוב לציין, צצוות של הוטרינר העירוני ליווה את החיילות והמתינו עד לסיום העבודה במטרה להניק סיוע רפואי לחתול במידת הצורך .

מיקי בן עזרי, ראש המנהלת, אמר: "רגע מרגש היה היום , שיתוף הפעולה של המנהלת עם התושבים הביא לחילוץ החתול ובכך הצלנו אותו."

WhatsApp Image at
צילום: קובי טל
צילום: קובי טל

תגובה אחת

Back to top button