כלכלהמבזקים

רשות המיסים תרחיב את פריסת החזרי המענקים עד יוני 2023

בעקבות דיונים בוועדת הכלכלה ופנייתו האישית של יו"ר הועדה, ח"כ מיכאל ביטון, לשר האוצר ולגורמים הרלוונטים ברשות המיסים, אושרה פריסת החזרים רחבה עד יוני 2023 (במקום דצמבר 2022). במקביל נדרשה ואישרה רשות המיסים את פתיחת אפשרות לתשלום מקוון באתר הרשות על מנת לחסוך לציבור העצמאיים את ההגעה לסניפים.

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון התייחס להודעת רשות המיסים: "מדינת ישראל הוכיחה בגלים הראשונים של הקורונה שהיא מוכנה לפתוח את כיסה ולהעניק תמיכה לעסקים שנפגעו בעקבות המשבר. עצמאיים ועסקים רבים לא היו שורדים את השנה האחרונה ללא המענקים הללו ועל כך הברכה. אך הברכה הזו נדרשה להימשך גם בגילוי והבנה של הקושי בהחזרת מענקים במידת הצורך. רבים לקחו מענק בתקופה לחוצה כמגיפה בין לאומית מאיימת על המחר, רבים הגישו בקשה למענק לפני שידעו בוודאות כי הם עומדים בתנאי הסף וזאת בעקבות לנסיבות המיוחדות שהביאה עמה הקורונה."

צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

עוד הוסיף ביטון ואמר: "לאחר מספר דיונים בנושא בוועדת הכלכלה בראשותי הגענו להסכמות עם צוות רשות המיסים-ראשית אפשרות לפריסה נוחה יותר שתאפשר את קיומם של העסקים במקביל להחזר הנדרש. נוסף על אפשרות לתשלום אונליין וכמובן אפשרות להגשת ערר או השגה ובקשה לבדיקה מעמיקה של הזכאות. (לדוגמא בתקופה המקבילה לחישוב הייתה עסקה גדולה במיוחד או עצמאי/ת חופשת לידה או תקופת מילואים וכו')".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button