מבזקיםספורט

רשמית: ראלף ראנגניק הגרמני מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד

ראלף ראנגניק הגרמני מונה היום (שני) למאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד. ראנגניק בן ה-63 אימו בעבר את שאלקה והגיע עימה לחצי גמר ליגת האלופות ולזכיה בגביע הגרמני, ובנוסף העלה את לייפציג חמש ליגות- עד למקומה כיום כקבוצה מובילה בבונדסליגה. ראנגניק משמש בעיקר כמנהל ספורטיבי, ויחתום כמאמן רק עד לסיום העונה, ולאחריה ימשיך כיועץ במועדון.

בהודעה מטעם מנצ'סטר יונייטד נמסר: "מנצ'סטר יונייטד שמחה להכריז על מינויו של ראלף ראנגניק למנהל זמני עד סוף העונה, בכפוף לדרישות אשרת עבודה. לאחר תקופה זו, ראלף והמועדון סיכמו שהוא ימשיך בתפקיד ייעוץ לשנתיים נוספות."

ג'ון מוראט, מנהל הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, אמר: "ראלף הוא אחד המאמנים והחדשנים המוערכים ביותר בכדורגל האירופי. הוא היה המועמד מספר אחת שלנו למנהל זמני, המשקף את המנהיגות והמיומנויות הטכניות שלא יסולא בפז שהוא יביא מכמעט ארבעה עשורים של ניסיון בניהול ואימון. כולם במועדון מצפים לעבוד איתו במהלך העונה הקרובה, ולאחר מכן לשנתיים נוספות בתפקיד הייעוץ שלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראלף ראנגניק אמר: "אני נרגש להצטרף למנצ'סטר יונייטד ומתמקד בהפיכת העונה הזו לעונה מוצלחת עבור המועדון. הסגל מלא בכישרון ויש לו איזון מצוין של נוער וניסיון. כל המאמצים שלי בששת החודשים הקרובים יהיו לעזור לשחקנים האלה לממש את הפוטנציאל שלהם, הן בנפרד והן, והכי חשוב, כקבוצה. מעבר לזה, אני מצפה לתמוך ביעדים ארוכי הטווח של המועדון על בסיס ייעוץ".

צילום: AP

Back to top button