בריאותמבזקים

מופעי חג החנוכה יצרו עלייה של 350% בביקוש לבדיקות קורונה מהירות

בצל התפשטות זן האומיקרון המדאיג, מופעי חג החנוכה ועדכון מתווה התו הירוק, יצרו עליה של כ – 350% בביקוש לבדיקות קורונה מהירות בכל הארץ. בעקבות הזינוק החד, בקבוצת סופיה, חלוצת הבדיקות המהירות, נערכו עם אמצעים מתקדמים לבדיקות אנטיגן המאפשרים לקבל תשובה מיידית תוך 15 דקות ולהציגה במקומות הפועלים בתו ירוק. כזכור בתחילת השבוע נכנס לתוקף עידכון קבינט הקורונה למשך 14 יום, במסגרתו חל מתווה התו הירוק בהתכנסות העולה על 50 משתתפים בחללים סגורים ובמקביל מתקיימים המופעים והפעילויות בחג החנוכה תוך יישום אכיפה מוגברת.

עוד מסתבר, כי לצד ילדים ובני נוער שמבצעים בדיקת אנטיגן מהירה לתו ירוק, רואים בקבוצת סופיה, גם ביקוש מצד מחוסנים שמגיעים לבדיקה ביוזמתם לטובת שקט נפשי בדרך לאירוע משפחתי או מסיבת חנוכה.

בקבוצה מדגישים כי היתרון הדרמטי של בדיקת קורונה מיידית זה היכולת לזהות תוך דקות, אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה בזמן אמת. במקביל מזכירים לציבור שבדיקת קורונה מהירה היא לא תחליף לחיסון ועדיף להתחסן כדי לצמצם את הסיכון לתחלואה קשה ולתמותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שגיא יניב, מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מסביר כי: "חנוכה הוא החג הארוך ביותר בשנה והילדים יוצאים לחופשה מתמשכת הכוללת פעילויות תרבות ואירועים משפחתיים. כל אלו גרמו לזינוק של מאות אחוזים בביקוש. השימוש בבדיקות מהירות עם תוצאה מיידית, מאפשר לנרמל את חג החנוכה בכלל ואת החיים לצד הקורונה בפרט. נערכנו היטב בכל המקומות בארץ בהן ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה לתו ירוק כמו סניפי גוד פארם, מרכזים רפואיים ועמדות בדיקה בחברה הערבית והפעילות מתנהלת באופן רגוע, בלי תורים ארוכים ולחץ".

יצוין כי לאחרונה הודיעה גם רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי ומייסדי הרשת אדם פרידלר ואוהד סנדלר, על כניסה לתחום בדיקות הקורונה וכבר פתחה מתחמים לבדיקות אנטיגן מהירות לתו ירוק, במחיר הכי זול בארץ של 49 שקלים בלבד בפריסה של סניפים בערים מרכזיות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה.

בדיקות האנטיגן המהירות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של סופיה מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר נייד מאפשר לבצע כ – 100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות, כולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה ומשדר את התוצאה מיידית לנבדק ולמחשב משרד הבריאות. סופיה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות עוד בתחילת הקורונה ומאז בוצעו בעזרתה מאות אלפי בדיקות בארץ ועשרות מיליוני בדיקות בעולם כולל באיי התיירות הירוקים באילת ובים המלח ובמקומות עבודה רבים.

צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם

Back to top button