חדשות הארץמבזקים

הדלקת נרות מרגשת בשפת הסימנים התקיימה במחלקת הדיאליזה ילדים בשערי צדק

בטקס הדלקת נרות מרגש במיוחד התכבדו מנכ״ל שערי צדק פרופ׳ עופר מרין, פרופ׳ יעקב פרישברג, מנהל מחלקת דיאליזה ילדים בשערי צדק וחה״כ שירלי פינטו להדליק נרות חנוכה עם ילדי מחלקת דיאליזה ילדים בשערי צדק.

עמותת תקווה ומרפא, הפועלת יחד עם הצוות הרפואי במשך למעלה מעשור, למען ילדים הסובלים מאי ספיקת כליות בשערי צדק, ערכה מסיבה חגיגית שכללה פעילויות יצירה מגוונות ומופע של הזמר נתנאל ישראל.

כשהזמר נתנאל החל לשיר את השיר ׳מעוז צור׳ הצטרפה חה״כ פינטו בשפת הסימנים לשירה המרגשת יחד עם הצוות הרפואי והסיעודי והילדים המטופלים במחלקה שמתמודדים שנים רבות עם אי ספיקת כליות כרונית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שערי צדק

פרופ׳ עופר מרין אמר: ״חנוכה זה חג של אור ודווקא זה הזמן להדגיש את הפעילות הברוכה למען מטופלינו שמספקת להם ולצוותים שמטפלים בהם המון נקודות של אור. אני מודה לחה״כ פינטו על הביקור החשוב במחלקה הפעילה שקולטת מטופלים מרחבי הארץ ולעמותת תקווה ומרפא על עשייתם הברוכה. מאחל לילדים חנוכה שמח והרבה בריאות״.

צילום: דוברות שערי צדק

ח״כ פינטו אמרה: ״הגעתי להדליק נרות עם מנכ״ל בי״ח שערי צדק פרופ׳ עופר מרין ומנהל המחלקה לדיאליזת ילדים פרופ׳ יעקב פרישברג, וכמובן עם כל הילדים המדהימים. התרגשתי יותר מכל, לקבל את החיבוקים העוטפים שלהם ולראות את החיוכים על פניהם, על אף הטיפולים המרובים והלא פשוטים. אמרתי לילדים ולהוריהם, שאני כאן, תמיד לפעול למענם ולמען מציאות טובה יותר!״.

פרופ׳ יעקב פרישברג, מנהל המחלקה לנפרולוגיה ילדים: ״עמותת תקוה ומרפא מביאה אור למטופלים ובני משפחותיהם במשך כל השנה. חה״כ פינטו הוסיפה את קרן האור של אשה שהצליחה לגבור על קשיים ולהגיע להישגים מרשימים. תודה רבה לכולם׳׳.

צילום: דוברות שערי צדק

Back to top button