חדשות הארץמבזקים

כ-200 משפחות שכולות השתתפו בטקס שנערך ב'יד לבנים' באשקלון

ביום רביעי האחרון, 24.11.2021, התקיימה בבית 'יד לבנים' באשקלון, מסיבת חנוכה למשפחות השכולות במעמד ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור, יו"ר יד לבנים, יעקב מושיאשוולי שהינו אב שכול בעצמו, מנהלת מחוז רחובות במשרד הביטחון, אסנת שרעבי, אלי תהר, סגן יו"ר יד לבנים ארצי וכ-200 בנות ובני משפחתם של חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה אשר איבדו את היקר להם מכל.

הטקס נפתח בקבלת פנים חגיגית ונאומים ובנעימות מוזיקליות על ידי ברנרד שואו בשירי חנוכה. במהלך הערב הוענק למשפחות שי צנוע מהעירייה לרגל החג.

ראש העיר, תומר גלאם הודה למשפחות ובירך אותם: "עבורי, אתם מסמנים את ניצחון האור על החושך, את ניצחון החיים על המוות. המוות של יקיריכם נכפה עליכם ואני יכול רק לתאר לעצמי את גודל הכאב אותו אתם נושאים עמכם יום יום, שעה שעה. לצד הכאב, בחרתם להמשיך ולחיות, להמשיך ולצמוח, להמשיך להאיר. המשמעות והחשיבות של המקום הזה עבורי הינה אישית ואני רואה בשמירה על זיכרון החללים שלנו ערך עליון. אמשיך לפעול למען שימור וכיבוד זכרם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר יד לבנים, יעקב מושיאשוולי: "חנוכה מסמן אור ושמחה והבנים השאירו לנו את המורשת שנלך בעקבותיהם. בשמי ובשם הוועד אנו מודים לראש העיר ולאסנת שובל על שיתוף הפעולה בכל העשייה למען המשפחות. חג שמח לכולם."

צילום: יקיר סיאדה – אל די איי צילום אוויר
צילום: יקיר סיאדה – אל די איי צילום אוויר

Back to top button