חברת החשמל מתריעה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי
כבר מעל לחצי שנה מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות, המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון), המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם, כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
בימים האחרונים מופצות הודעות לנייד של הלקוחות – המבקשות מהלקוח להסדיר את חובו בחשבון בהקדם האפשרי, כולל קישור לאתר אינטרנט, כביכול מטעם מחלקת גביית חיובים של חברת החשמל. בלחיצה על הקישור הלקוח מתבקש להקיש תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל ומשם מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל: https://www.iec.co.il/. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.