חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה ביקר בדימונה: "אנחנו צריכים לזכור שכל אדם הוא אור אחד"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (רביעי) בדימונה. תחילה, הגיע הנשיא למתנ"ס השחר בעיר. במתנ"ס קיבל את פני הנשיא בני ביטון ראש עיריית דימונה ויצחק אליפנט רב העיר ויחד הם השתתפו בטקס החלה והיין בו בירך הרב על החלה והיין והגיש אותם לנשיא. אחרי הטקס נשא הנשיא איחל חג שמח לתושבי העיר ולכל מדינת ישראל והדליק נר רביעי של חנוכה.
 
הנשיא פתח את דבריו ואמר: ״בדימונה מתקיימות באופן פנומנלי כל מיני קבוצות ומגזרים בחברה הישראלית בהרמוניה מופלאה. זאת עיר שיש בה תקווה נפלאה והיא כבר שנים מובילה בתחום החינוך והיא נהנת מתנופה מרשימה של בנייה. ההצלחה של דימונה היא הצלחתה של המדינה ומבחינתי, כשאני מסתכל על העיר הזאת, אני גאה בהצלחה של המדינה.״
 

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

הנשיא סיכם את דבריו והוסיף: ״אנחנו צריכים לזכור שכל אדם הוא אור אחד, שיש לו יכולת להאיר את כל סביבתו וכל הנרות הללו יחד הם מביאים אור גדול. אני מאחל לכם שרק תמשיכו להצליח ולפרוח ובעזרת ה׳ עוד נבקר ונראה את העיר מתפתחת להישגיים בלתי רגילים. תודה רבה לכם וחג חנוכה שמח.״
 

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

בני ביטון, ראש העיר דימונה אמר: "הנשיא הרצוג הוא חבר וידיד של העיר דימונה. אנחנו נארח אותו ליום שלם בעיר שבמהלכו נראה לו את ההתפתחות האדירה בחינוך ובתשתיות. העשור הזה  הוא העשור הטוב ביותר שהיה אי פעם לנגב בכלל ולדימונה בפרט. לעניות דעתי, כבוד הנשיא היה שר הרווחה הטוב ביותר שכיהן אי פעם בממשלות ישראל, שתרם רבות לעיר דימונה בתפקידיו הן כשר והן כיושב ראש הסוכנות היהודית".
 
לאחר מכן, המשיך הנשיא יחד עם ראש העיר ורב העיר לטקס הכנסת ספר תורה לרפואת אחותו של ניסים פרץ מנהל עמותת "דימונה מלב אל לב", קלודין מלול. בטקס נפתח בהדלקת נר רביעי של חנוכה. אחרי הדלקת הנר הוזמן הנשיא לסיום כתיבת האותיות "לעיני כל ישראל" בספר. בהמשך האירוע נשא הנשיא דברים.

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

Back to top button