חדשות הארץמבזקים

טקס הענקת תעודות הצטיינות לאנשי כוחות הביטחון והחירום בעיריית בית שמש

אתמול (רביעי), התקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות לאנשי כוחות הביטחון והחירום מטעם עיריית בית שמש. בין המצטיינים, שזכו לקבל את אות ההצטיינות מידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב והממונה חירום וביטחון חבר המועצה אלי פרץ, שלושה חובשי מד"א, אליאור יצחק, דוד ארנסטר וראובן הרו.

שלושת מצטייני מד"א נבחרו מתוך מאות העובדים והמתנדבים שפועלים בתחנה בעיר. אליאור יצחק, החל את דרכו במד"א בשנת 2002 כמתנדב נוער ובהמשך כחובש. משנת 2015 החל לעבוד בארגון כחובש בכיר ונהג אמבולנס בשטח וכחובש במוקד 101 של מד"א בתחנה בירושלים. אליאור פועל במקצועיות ואדיבות רבה ונרתם לכל משימה ומשמש בהתנדבות כאחראי על נקודת ההזנקה של מד"א ברמת בית שמש.

דוד ארנסטר החל את דרכו במד"א בשנת 2018 כחובש רפואה דחופה וככונן תגובה מיידית. עם הזמן הוכשר כנהג אמבולנס ומשמש באופן קבוע ככונן קהילתי עם אמבולנס בביתו ומשפר משמעותית את זמני התגובה בעיר, דוד תמיד הראשון לעזור בכל משימה, מסייע רבות במחלקת הרכב ועושה לילות כימים על מנת להציל חיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראובן הרו החל את דרכו במד"א לפני כעשרים שנה כחובש ונהג אמבולנס, וכונן תגובה מיידית, שימש בתפקידים רבים וכיום ממשיך בנוסף לתפקידו כאחראי על מתנדבי הנוער לשמש כמדריך עזרה ראשונה ומחנך את דור העתיד של מד"א, ראובן משקיע רבות מזמנו ומשמש כדוגמה למתנדבים הרבים אשר הוכשרו על ידו.

מנהל מרחב ירושלים במד"א, אורי שחם: "מגן דוד אדום גאה בשלושת מצטייני תחנת מד"א מבית שמש. אליאור, דוד וראובן. הם הדוגמא למסירות ולמחויבות של כלל המתנדבים והעובדים בארגון. אני מודה לעיריית בית שמש ולעומדת בראשה ד"ר עליזה בלוך על הטקס ועל הוקרת התודה".

צילום: דוברות עיריית בית שמש

Back to top button