מבזקיםמשפטי/פלילי

"אתה תשלם על הכל": תושב ת"א מואשם בביצוע עבירות מין בקטינים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אביב רעם (35) מת"א בגין עבירות מין שביצע בקטינים זאת לאחר שבין היתר במשך שלוש השנים האחרונות ביצע סדרה של עבירות מין בקטין, לרבות מעשה סדום שלא בהסכמה, תוך שהוא מודע במפורש לגילו של הקטין.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שרית ארונוב, במהלך שנת 2018 הכיר הנאשם את הקטין (יליד 2006) באמצעות הישומון "גריינדר". הנאשם הציג את עצמו בשם "תומר לוי" והחל לשוחח עם הקטין באמצעות יישומונים שונים. במסגרת השיח שכלל בין היתר הצעות בעלות אופי מיני, שלח הנאשם לקטין תמונות עירום של עצמו ושל איבר מינו וכן ניסה לגרום לקטין לצלם את עצמו. כבר בתחילת ההיכרות בין השניים סיפר הקטין לנאשם כי הינו תלמיד בית ספר, כבן 12, וכי בקרוב יחגוג בר מצווה.

בין השנים 2018 ועד 2021 קיים הנאשם עם הקטין סדרה של מפגשים מיניים, זאת כשבין היתר עוד טרם מלאו לקטין 13 שנים. הנאשם נהג לאסוף את הקטין ולקיים עימו יחסי מין. באחד המפגשים, וחרף בקשות חוזרות של הקטין מהנאשם לחדול ממעשיו בשל הכאב שגרם לו, המשיך הנאשם את מעשיו עד שהגיע לפורקן תוך שאמר לקטין כי הוא ייהנה מהמעשה, יהיה לו כיף וכי "תכף זה לא יכאב". במפגש אחר צירף הנאשם קטין נוסף, וביקש מהקטינים לבצע אקטים האחד בשני תוך שהוא צופה בהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מספר מפגשים ביקש הקטין להיפרד מהנאשם, אך חרף בקשות מצד הקטין שלא להיות עימו בקשר, איים עליו הנאשם, בכוונה להפחידו "תקשיב טוב… לא רוצה להפגש איתך!!! אבל אתה תשלם על הכל, אני יודע עליך הכל ואני ישתמש בזה עכשיו ז..ן" (השגיאות במקור).

במהלך התקופה נפגש הנאשם בארבע הזדמנויות עם קטינים נוספים, שזהותם אינה ידועה, וקיים עימם מגע מיני, ביודעו כי מדובר בקטינים ותוך שהוא מקליט את המפגשים במצלמת וידאו. באחד מהמפגשים אף שילם הנאשם לקטין עבור המגע המיני. בנוסף החזיק הנאשם במחשבו האישי סרטונים שונים, בהם הוא מתועד מקיים מגע מיני עם ארבעת הקטינים כאמור.

במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד ארונוב: " לגבי הקטין מושא האישומים, ונוכח מורכבות מצבו האישי והנפשי וכן נוכח האיומים שהופנו אליו מצד המשיב, עולה חשש כי המשיב עלול לנסות להשפיע על מתן עדותו או תוכנה."

בגין האמור, מיוחסות עבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים שלא בהסכמה חופשית), מעשה סדום בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים), מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשה מגונה בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים), הטרדה מינית של קטין שטרם מלאו לו 15 שנים, הספקת משקה משכר לקטין, איומים, עשיית פרסום תועבה, החזקת פרסום תועבה וצריכת מעשה זנות מקטין.

צילום: freepik

Back to top button