כלכלהמבזקיםצבא וביטחון

יו"ר ועדת הכספים: "אושרו הטבות לחיילים הבודדים והמילואימניקים"

יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) הודיע היום (שלישי) כי התקבלו החלטות בנוגע לחיילים הבודדים והמילואימניקים: "אני שמח לבשר ששני מהלכים שאני מוביל תקופה ארוכה הגיעו לסיומם בהצלחה."

ח"כ קושניר פירט: חדר פרטי לכל חייל בודד: בכנסת הקודמת בתפקידי כיו"ר ועדת המשנה לחיילים הבודדים, ביקשתי שיקבע תנאי סף של חדר לכל חייל, כי לא יתכן שגם כשהם מסיימים את יומם בצבא הם לא יכולים להיות בחלל פרטי משלהם – להבדיל מחיילים אחרים. אני שמח לבשר שהמאבק הארוך נשא פרי והוחלט להפוך את דירות החיילים הבודדים למודל אחיד לפיו כל חייל בודד יגור בחדר פרטי ללא שותף. הצעד הזה ייתן מקום פרטי לחיילים הבודדים שאין להם בית אחר ללכת אליו.

ח"כ קושניר הוסיף: "מענק מוגדל למילואימניקים: ניהלתי מגעים כדי לשנות את הפקודה הקיימת היום, לפיה מי שמקבל צו מילואים בתאריך חוצה שנה קלנדרית לא מקבל את המענק המוגדל המגיע לו על צבר ימי המילואים השנתיים. אני שמח לבשר שגם פה המאבק הצליח ומעתה תהיה התחשבות במשך השירות הרציף המלא לטובת חישוב התגמול, גם אם זה נופל על חודשי דצמבר-ינואר. תשלום התגמול צפוי במהלך חציון א' של שנת 2022, ויחול רטרואקטיבית משנת 2019. מי שעובד יום יום למעננו ותורם למדינה, יקבל את הגב והתמיכה שלי תמיד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

Back to top button