צרכנות

מכירת פיגומים – מה צריך לקחת בחשבון טרם הרכישה?

האפשרות של מכירת פיגומים מיועדת בעיקר עבור חברות וקבלנים שעובדים בקביעות. כאלה שיודעים כי בזמן הקרוב וגם בזמן הרחוק מצפה להם עבודה רבה. מי שלא בטוח לגבי צפי העבודה, יכול ללכת על האפשרות של השכרת פיגומים ולא רכישת פיגומים. אך כמו שכבר הבנתם לכל איש מקצוע ולכל חברה יש את שיקול הדעת שלה בהתאם לניסיון שלה בתחום. אז החלטתם לרכוש פיגומים חדשים לעסק? זה מה שאתם צריכים לקחת בחשבון. לפני הרכישה.

צילום:freepik

למידע נוסף היכנסו לאתר: pigumim-for-rent.co.il

הסוג של הפיגום

מי שלא נמצא בתוך תחום הבנייה בוודאי חושב לעצמו כי קיים סוג אחד של פיגום. אך למען האמת קיימים לא מעט פיגומים שונים, ולכל אחד מהם יש את הייעוד שלו. מכירת פיגומים מחייבת אתכם להתאים את סוג הפיגום לסוג העבודה. אם הפיגום לא יהיה מתאים לסוג העבודה, הוא עלול למנוע מכם לבצע אותה כראוי. לכן לפני שרוכשים פיגום כזה או אחר, מנסים להבין מה בדיוק תרצו להשיג ממנו. תוכלו לשאול קבלנים או חברות אחרות על מנת להסתייע בהם לרכישה נבונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

העלות של הפיגום

לכל חברה המציעה שירותי מכירת פיגומים יש את המחירים שלה. לכן על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה כראוי יהיה עליכם להתאים את עלות הפיגום לתקציב שלכם. כמובן שהעלות של הפיגום מעידה לא מעט על האיכות שלו. כאשר פיגומים איכותיים יותר יעלו בהתאם, בעוד פיגומים באיכות ירודה עשויים להגיע עם מחיר זול יותר. אתם מבחינתכם צריכים לנסות לעשות את השילוב בין מחיר שפוי לבין האיכות שלו. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תרכשו פיגום שלא יחזיק מעמד. 

 

האחסון של הפיגום

מה קורה ביום שאחרי רכישת הפיגום? יהיה עליכם למצוא מקום שבו תוכלו לאחסן אותו. רוב הקבלנים ורוב חברות הבנייה מחזיקים במחסנים גדולים שבהם הם שומרים את הציוד. אך לפני החיפוש אחר חברת מכירת פיגומים, יהיה עליכם להבין כמה מקום יש לכם. כך תוכלו לרכוש מראש פיגום שלא יגביל אתכם מבחינת מקום האחסון. הרי קיימים פיגומים מאוד גדולים, כאלה שלא תוכלו לשמור אותם אצלכם. לפיכך יהיה עליכם לשים לב גם לנושא הזה טרם הרכישה עצמה.

 

ההובלה של הפיגום

עליכם לזכור תמיד כי תצטרכו לשנע את הפיגומים בין אתר בנייה אחד לאתר בנייה אחר. הרי תמיד ישנן הצעות עבודה חדשות, ולא תוכלו להשאיר את הפיגומים באותו המקום. חברות המציעות מכירת פיגומים לא בהכרח שמות לב לזה, אך אתם תצטרכו לבחון זאת מראש. כלומר לנסות להבין איך תוכלו להוביל את הפיגום החדש בקלות בין אתרי הבנייה השונים. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תתקשו לשנע את הפיגום ממקום למקום. השינוע יכול להיות שינוע יומיומי, ולפיכך יהיה עליכם לקחת זמן בחשבון.

 

Back to top button