מבזקיםמשפטי/פלילי

"חנק והיכה אותו קשות בכל חלקי גופו": זהו הנאשם ברצח במעלות ב- 2015

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אילן אפשטיין (30) תושב מעלות תרשיחא בגין רצח סמיון ויאולין ז"ל ב- 2015. בנוסף מייחס לו כתב האישום עבירות ניסיון שוד והתפרצות.

מכתב האישום שהגישה עו"ד לילך תמיר, עולה כי בין הנאשם למנוח הייתה היכרות מוקדמת, והנאשם אף נטל הלוואה מהמנוח בשנת 2013, אותה לא השיב. בלילה שבין ה 9/10/15 ל- 10/10/15, החליט הנאשם לפרוץ לדירתו של המנוח ולשדוד אותו. הגיע הנאשם אל הבניין בו ממוקמת הדירה, עטה על פניו מסכה, הסיר את נעליו והניח אותן סמוך לבניין כשהוא נותר בגרביו, על מנת שלא להרעיש בעת הפריצה. טיפס הנאשם על חזית הבניין נכנס דרך החלון הממוקם בסלון, והמנוח, אשר ישן אותה העת על ספה בסלון הדירה, התעורר למשמע רעשים והחל לצעוק. בשלב זה החליט הנאשם להמית את המנוח. הנאשם ניגש אל המנוח, וחנק אותו, והיכה אותו קשות בכל חלקי גופו.

כעבור זמן מה השתתק המנוח, והנאשם, שסבר כי המנוח מת, החל לחפש בדירה כסף וחפצי ערך. בשלב מסוים במהלך שהיית הנאשם בדירה, החל המנוח שוב לצעוק. לשמע הצעקות הנאשם ניגש אל המנוח, חנק אותו והטיח את ראשו של המנוח ברצפה בעוצמה. הנאשם חדל ממעשיו רק כשהמנוח נדם, ואז חזר לחיפושיו ברחבי הדירה ומשלא מצא דבר ערך בדירה, יצא מהדירה, נטל את הנעליים שהותיר בחוץ וברח מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החקירה נוהלה על ידי ימ״ר צפון.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button