צרכנות

לפנק את סבתוש – רעיונות למתנה כיפית לסבתא

יש יומולדת לסבתא? אולי יום נישואין? או שסתם ככה בא לכם להביע את הכרת התודה ואת האהבה הגדולה לסבתא באיזו מתנה נחמדה. השאלה היא מה לקנות לה שאכן ישמח את ליבה. בכתבה הבאה נציג מספר רעיונות לפינוק טוב לסבתוש.

הבחירה לאלו שלא יודעים לבחור

התואר סבתא הוא תואר מכובד, ולא כל כך בקלות מגיעים אליו (או יותר נכון, מגיעות). לכן מתנה לסבתא צריכה להראות את מלוא ההערכה והכבוד שאתם רוחשים לגברת הראשונה של המשפחה, ולהיות מפנקת בהתאם. אם אתם מתלבטים מה ישמח את סבתא שלכם – הרי שיש אפשרות ברורה למתנה: גיפט קארד . כך תתנו לה משהו שלא יגביל אותה ויאפשר לה ליהנות ממה שבאמת חסר לה, בין אם זה אטרקציה משותפת, ארוחה במסעדה או הזדמנות לממש שופינג בחנות שסבתא אוהבת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר מעניקים גיפט קארד מומלץ להביא אותו עם "קארד" משלכם. כלומר, ברכה כתובה שתראה כמה אתם אוהבים אותה גם במילים או בציורים פרי עטכם. בנוסף, מומלץ שהגיפט קארד יהיה מגוון ויכיל אופציה לבילויים משותפים. כך תוכלו לנתב את המתנה לסבתא לטובת זמן איכות מעולה שלכם איתה (למשל בספא, במסעדה או בכל מקום אחר ששניכם אוהבים).

זמן לכל עניין

אחד היתרונות המעולים של גיל הסבתאות הוא עודף הזמן שמתפנה במקרים רבים. סבתות רבות מגיעות למעמד זה כשהן בפנסיה, ולכן יכולות להקדיש את הזמן לתחביבים שהן אוהבות, החל מטיפול בילדים, טיולים בארץ או בעולם או תחביבים וקורסים מגוונים שהן תמיד רצו להשקיע בהם אבל אף פעם לא מצאו את הפנאי לכך.

אם סבתא שלכם נהנית מהקטגוריה האחרונה שצוינה, הרי שמתנה נהדרת בשבילה יכולה להיות רישום לקורס או סדנא כזאת או אחרת. צילום, בישול, קרמיקה, כתיבה, שחייה , או ריצה הן רק פעולות חלקיות מתוך רשימת התחביבים האינסופית שאפשר למצוא לה מסגרת לימודית מהנה ולא מחייבת. נסו לחשוב מהו התחביב שסבתא שלכם תהנה ממנו או תרצה ללמוד ופנקו אותו במתנה מעשירה ומרחיבת דעת. אין ספק שהיא תשמח מאוד ותודה לכם על כך בנשיקה הגונה על הלחי.

זיכרון מתוק

סבתא היא דמות חשובה ורגשית בחיים של רובנו. היא זאת שמעניקה אהבה אחרת משל ההורים ומסייעת לנו רבות לגדול ולהתפתח לאנשים שאנחנו. מתנה יפה לסבתא יכולה לבטא את עוצמת האהבה שלכם ולהיות מעין תזכורת נעימה לייחודיות של הקשר בין נכד לסבתא. מתנה מסוג זה יכולה להתפרש כמובן לכל מיני כיוונים שונים ומעניינים. זו יכולה להיות ארוחה טעימה שבישלתם במו ידיכם או תמונה ממוסגרת יפה של סבתא איתכם. זה יכול להיות גם ספר עם הקדשה מיוחדת או עציץ חדש עם פרחים אהובים. אלו רק דוגמאות ספורות למתנות שהן אמנם חומריות מצד אחד אך מצד שני מבטאות משהו אישי חזק מאוד.

צילום: pexels

Back to top button