חדשות הארץמבזקים

"קריים מיניסטר": ביבי, תתחיל לחפש לשרה ויאיר רכב ביד2. החגיגה נגמרת

בתנועת 'קריים מיניסטר' הגיבו הערב (שישי) להודעת יו"ר האופוזיצייה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואמרו כי "נתניהו מתקרבן, משקר ומתיר את דמנו. אין קו אדום שהאיש לא יחצה כדי שמשפחתו תמשיך לחלוב את הקופה הציבורית. נתלונן נגדו על הסתה. אנו מציינים שוב את המובן מאליו ומבהירים כי אין בפוסט שפרסמה התנועה אתמול איום על איש מבני משפחת נתניהו."

עוד הוסיפה התנועה כי "מאז שהנאשם נתניהו הפיץ את הפוסט שלנו, התקבלו בעמוד הפייסבוק של התנועה איומים ונאצות מצד תומכי נתניהו. אנו צפויים להתלונן במשטרה כנגד המאיימים, ולפנות ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה על פתיחת חקירה נגד בנימין נתניהו בחשד להסתה נגד אנשיה. נזכיר כי בעבר פרסם יאיר נתניהו ברשתות החברתיות את הפרטים האישיים של ראשי התנועה, פרסום אשר גרר איומים על חייהם והוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד נתניהו הבן בבית המשפט."

"בזמן שעם ישראל נחשף לבזבוז המטורף של כספי הציבור על האבטחה המיותרת של משפחת נתניהו, יושב ראש האופוזיציה המשועמם מסית נגד מי שדורשים לעצור את הטירוף. נתניהו מתקרבן, משקר ומתיר את דמנו. אין קו אדום שהאיש לא יחצה כדי שמשפחתו תמשיך לחלוב את הקופה הציבורית. ביבי, במקום להמציא איומים בניסיון נואש להשפיע על הוועדה, תתחיל לחפש לשרה ויאיר רכב ביד2. החגיגה נגמרת." אמרו בתנועת 'קריים מיניסטר'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

Back to top button