חדשות הארץמבזקים

שמירת כשירות: תרגיל שריפה התקיים במגדלים רבי קומות בבני ברק

כחלק מתוכנית שמירת כשירות, בדגש על איומי הייחוס במחוז דן, התקיים היום (ראשון) תרגיל לתחנת כיבוי אש בני ברק. עם השנים העיר התפתחה וקמו בה אזורי מסחר שמאופיינים בבנייה מאסיבית לגובה של מגדלים רבי קומות ותחבורה ציבורית מתחדשת בתוואי הרכבת הקלה שחוצה את העיר. על פי הנחיית מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, בימים הקרובים יתקיימו בכל תחנות מחוז דן תרגילי לחימה באש במגדלים רבי קומות וגורדי שחקים.

צילום: כבאות והצלה בני ברק

החל משעות הבוקר לוחמי האש מתחנת בני ברק בסיועם של תחנות שכנות וגופים חבירים: מד"א, משטרת ישראל והרשות המקומית קיימו תרגיל משותף ב"מגדל אלייד" בבני ברק. התרגיל דימה אירוע בבניין גורד שחקים, בקומה ה 16, כולל פינוי של נפגעים ושליטה על מוקד האש. כמו כן בוצע תרגיל שריפה בחניון התת קרקעי של המבנה על מנת לבחון שליטה ופיקוד במתווה אירוע של התווך התת קרקעי.

צילום: כבאות והצלה בני ברק

מפקד תחנת בני ברק, טפסר משנה ג'קי בנימיני: "לוחמי האש מקיימים סיורים, אימונים ותרגולים בכל הקשור ללוחמה באש בגובה. הייחודיות של סדרת האימונים הנוכחית הנה תרגול פיקוד ושליטה במספר רב של צוותים באירוע שריפה בגורד שחקים, כמו גם שיתוף פעולה עם הגורמים החבירים מתוך מטרה לשפר את המוכנות. חשוב לציין גם את חשיבותם של אחזקת המבנים בהם קיימות מערכות הגנה מאש, מדובר במערכות מצילות חיים שמטרתם לתת מענה ראשוני ראוי עד להגעת צוותי הכיבוי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: כבאות והצלה בני ברק

מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, סגנו, תת טפסר בועז רקיע ומטה המחוז נכחו בתרגיל ועקבו מקרוב אחר התפקוד המבצעי של הלוחמים והקצינים בתרחישים השונים.

צילום: כבאות והצלה בני ברק
צילום: כבאות והצלה בני ברק
צילום: כבאות והצלה בני ברק

Back to top button