בידורמבזקים

מיס יוניברס 2021 באילת: נציגת הודו זכתה בתואר הנכסף

הרנאז סאנדהו בת ה- 21 מהודו זכתה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021, התחרות הראשונה שנערכה באילת ובישראל בכלל. טקס ההכתרה של סאנדהו נערך לאחר שלוש שעות של טקס, ומי שהעבירה לה את הכתר היא מיס יוניברס לשנת 2020, אנדראה מזה המקסיקנית.

סאנדהו מתגוררת בצ'אנדיגאר שבצפון הודו, עוסקת במשחק ובעלת תואר שני במינהל ציבורי.

הנציגות שהעפילו לעשירייה הראשונה הן: הפיליפינים, קולומביה, צרפת, ארובה, איי בהאמה, ארצות הברית, הודו, דרום אפריקה, פוארטו ריקו ופרגוואי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציגות הפיליפינים, קולומביה, צרפת, ארובה, איי בהאמה, ארצות הברית, הודו, דרום אפריקה, פוארטו ריקו ופרגוואי העפילו לעשירייה האחרונה.

הזוכה נשאלה איך הייתה מייעצת לבני נוער להתמודד עם לחץ שמופעל עליהם, וענתה: "האתגר הגדול ביותר שניצב בני נערים ונערות בימינו הוא להאמין בעצמם. עליהם לדעת שהם יוצאי דופן וזה מה שהופך אותם ליפים. תפסיקו להשוות את עצמכם לאחרים ותתחילו להתייחס לסוגיות רציניות שמתרחשות ברחבי העולם. אל תפחדו להשמיע את קולכם, כיוון שאתם המנהיגים של החיים שלכם. אני מאמינה בעצמי וזו הסיבה שאני עומדת כאן היום".

הזוכה התייחסה לנושא משבר האקלים: "הלב שלי נשבר כשאני רואה מה קורה לטבע והכל נגרם כתוצאה מחוסר האחריות שלנו. אני מרגישה שזה הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול. כל פעולה שלנו עשויה להציל או להרוס את הטבע ועלינו למנוע הרס נוסף ולשמור על הקיים. זה מה שאני מנסה לשכנע אתכם לעשות היום".

הנציגה הישראלית, מלכת היופי נועה כוכבא, העפילה לשלב 16 המתמודדות האחרונות ולאחר מכן סיימה את דרכה בתחרות. מוקדם יותר, כוכבא שהתעלפה במהלך החזרה הגנרלית ונזקקה לקבלת טיפול רפואי, אך כאמור עמדה על שלה והשתתפה בתחרות.

צילום: AP Photo/Ariel Schalit
נועה כוכבא. צילום: AP Photo/Ariel Schalit

Back to top button