מבזקיםפוליטי / מדיני

חבר פרלמנט בריטי: "בחודשים הקרובים נפעל להוצאת ה-BDS מחוץ לחוק בבריטניה"

חבר הפרלמנט הבריטי מהמפלגה השמרנית, רוברט ג׳נריק, חשף היום (שלישי) כי הממשלה הבריטית מתכוונת לקדם בחודשים הקרובים, חקיקה שתוציא את ה-BDS מחוץ לחוק בבריטניה. את הדברים הוא אמר במהלך דיון בנושא אנטישמיות תחת הכותרת "למה כל כך הרבה אנשים שונאים יהודים", בו השתתפו חברי פרלמנט בריטי בהווה ובעבר, חבר הכנסת אבי דיכטר ואנשי אקדמיה מהעולם.

ועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית הוקמה על ידי הפילנתרופ היהודי – אוסטרלי, אלברט דדון, שנולד במרוקו, גדל בישראל והיגר לפני מעל 30 שנה לאוסטרליה. מאז הפך לאחד מאנשי העסקים והפילנתרופים הגדולים והידועים באוסטרליה, מקורב לבכירים בממשל, ומי שפועל להידוק משולש המדינות האסטרטגי – ישראל, אוסטרליה ובריטניה. את הכנס ייסד במטרה לייצר שיח משותף בין גורמי מפתח בישראל, באוסטרליה ובבריטניה במגוון נושאים ולהעמיק את שיתופי הפעולה במדע, מחקר, ביטחון וכלכלה.

חבר הפרלמט הבריטי, רוברט ג׳נריק: "אני חושב שאנחנו מנצחים את ה-BDS כאן. כיום, אין מפלגה פוליטית בבריטניה שתתמוך ב-BDS, וזה נהיה פעילות יותר ויותר של הפרינג'. מה שאנחנו רוצים לעשות זה להעביר חקיקה כאן, ואני בטוח שזאת תהיה בתוכנית החקיקתית הבאה באביב שנה הבאה. להוציא את ה-BDS מחוץ לחוק בבריטניה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלברט דדון, מייסד ועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית: ״הועידה שמתקיימת היום זו הפעם ה-13, בהשתתפות בכירי ממשל, חברי פרלמנט, חוקרים ואנשי עסקים בכירים – מחזקת את משולש המדינות האסטרטגי – ישראל, אוסטרליה ובריטניה, ומקדמת את היחסים האיתנים בין מדינות אלו, שהן סמל לדמוקרטיות תוססות וחזקות. הפורומים השונים מאפשרים למקבלי החלטות, להתמודד באופן מיטבי עם הסוגיות העולמיות הבוערות היום, ולקדם את מדינותיהם לעבר עתיד טוב יותר".

צילום: הפרלמנט הבריטי
צילום: Sydney Morning Herald

Back to top button