מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב כפר טמון: "הגיע לתל אביב יפו בכוונה לרצוח יהודים"

פרקליטות מחוז ת"א, הגישה אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד מוחמד בני עודה מכפר טמון, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח זאת לאחר שהחליט, מתוך מניע לאומני-אידיאולוגי, לרצוח יהודים באשר הם יהודים באמצעות דקירות סכין.

על פי עובדות כתב האישום שהגישה עו"ד עמית שלוס, ביום 21/11/21 הצטייד הנאשם בסכין, נכנס לישראל שלא כדין והגיע לתל אביב יפו בכוונה לרצוח יהודים. לאחר שאיתר הנאשם את הזוג ב.ר וט.ר שצעדו ברחוב בת – ים בת"א, נצמד הנאשם לגבו של ב.ר ודקר אותו בגבו, צווארו וחזהו. ב.ר ניסה להתגונן מפני הנאשם בידיו בעוד ט.ר מעדה ונפלה לרגליו, אך הנאשם לא הרפה ממנו והמשיך ודקר את ב.ר מספר דקירות בחזהו ובזרועו השמאלית, בכוונה לגרום למותו.

לאחר מעשיו, ברח הנאשם מהמקום, והסתתר במסגד עד מעצרו. כתוצאה מאמור נפצע ב.ר באורח בינוני ואושפז בבית החולים וולפסון. לנאשם יוחסה גם עבירת כניסה לישראל או שהייה בה בניגוד לחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת בקשת המעצר ציינה עו"ד שלוס כי: "ביצוע עבירה כה מסוכנת של פיגוע חבלני על רקע אידאולוגי כאמור, לצד חשש מובנה מפני שיבוש והימלטות ואף ניסיון בפועל להימלט מהארץ לאחר ניסיון הרצח, מלמדים, כי לא ניתן להשיג את מטרת המעצר אלא במעצר ממש, מאחורי סורג ובריח."

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button