כלכלהמבזקים

שר התקשורת העניק רישיון ל-IBC לפרוס סיבים באיו"ש: "מייצרים ריבונות במעשים מול גל הטרור"

בפגישה חגיגית שהתקיימה היום (ראשון) עם מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן חורין, אמיר לוי מנכ"ל IBC אנלימיטד ואנשי החברה העניקו שר התקשורת יועז הנדל וראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, רישיון לחברה לפרוס סיבים ביהודה ושומרון.

החברה מצטרפת לחברות נוספות שכבר פורסות ובכך יוכלו כלל תושבי אזור יהודה ושומרון ליהנות מאינטרנט מהיר ואיכותי יותר. צעד זה נעשה בעבודה משותפת של קמ״ט תקשורת במנהל האזרחי ומשרד התקשורת אשר פועלים יחדיו לשדרוג מרקם החיים של תושבי יהודה ושומרון.

השר יועז הנדל בירך ואמר: "מבחינתי זה יום חג, הענקת רישיון לIBC לפרוס סיבים לתושבי יו"ש זה סימן לנורמליות. מהפכת הסיבים מגיעה לכל מקום בארץ ואנחנו מתעקשים שתגיע גם לאיו"ש. כך נמדדת ריבונות וצמיחה כלכלית. אנחנו מתמודדים עם גל של טרור פלסטיני, רק לאחרונה איבדנו את יהודה דימנטמן עוד אחד מטובי בנינו. מול הטרור אנחנו מגיבים בנחישות ואני מברך את כוחות הבטחון על התפיסה של המבצעים. במקביל לנחישות המבצעית אנחנו נחושים גם לאפשר איכות חיים גבוהה. נגישות ותחרות. ריבונות דרך סיבים אופטיים – אינטרנט מהיר. החזון של משרד התקשורת הוא לחבר את הישראלים. חיבור דרך נגישות ותחרות. כך מעודדים צמיחה כלכלית, עבודה מהבית והפחתה של העומסים. אני שמח שהגענו ליום הזה. שנים הרשיונות דילגו על איו״ש. יש לנו עוד כמה פקקים לפתוח בשוק התקשורת, אנחנו נבצע ומשוכנע שהמינהל יהיה שותף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ללא קרדיט

ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף פארס עטילה, מסר: ״אני מברך ונרגש מאוד על הענקת הרישיון ביהודה ושומרון לחברת התקשורת הישראלית IBC. צעד זה הינו צעד אחד מיני רבים אותם הוביל המנהל האזרחי בשנים האחרונות במטרה לקדם ולפתח את תשתיות האינטרנט באזור יהודה ושומרון, ובכך לשפר ולשדרג את מרקם החיים של תושבי האזור. אנו נמשיך בעבודה המסורה והחשובה שלנו, ונמשיך לפעול למען כלל תושבי יהודה ושומרון.״

צילום: ללא קרדיט

אמיר לוי, מנכ"ל IBC אנלימיטד: "חברת IBC אנלימיטד גאה להמשיך ולהוביל את מהפיכת הסיבים האופטיים בישראל ולהביא את בשורת התחרות גם ליהודה ושומרון. בחודש האחרון התחלנו בפריסה מואצת בדימונה ובקרית שמונה ועכשיו יוכלו להצטרף למהפכה באופן מיידי גם תושבי הר אדר ובהמשך תושבים רבים מאיזורים נוספים".

צילום: ללא קרדיט

Back to top button