מבזקיםצבא וביטחון

הוענקו דרגות קצונה ותעודות תואר ראשון למסיימי קורס טיס 183

טקס חשיפת דרגות קצונה והענקת תעודות זכאות לתואר ראשון מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב, לבוגרי קורס הטיס מחזור 183, התקיים היום (שני) בבסיס חיל האוויר בחצרים.

את דרגות הקצונה קיבלו 39 לוחמים ולוחמות צוות אוויר, שיהוו את חוד החנית המבצעית של צה"ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות. בנוסף לקבלת הדרגות, הוכרו המסיימים כבוגרי תואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

צילום: דובר צה"ל

מדברי מפקד בסיס חצרים, תת-אלוף גיא דוידסון: "בעוד רגעים ספורים תענדו את דרגות הקצונה על כתפיכם ובעוד יומיים תענדו את כנפי הטיס לאחר שלוש שנים עמוסות בחוויות, אתגרים ומאמץ רב. אחריות רבה וכבדה מופקדת בידיכם – הזכות והחובה להמשיך ולשמר את עוצמתו ומרכזיותו של חיל האוויר כזרוע האסטרטגית של צה״ל ומדינת ישראל. החיבור בין דמות הקצין צוות האוויר לדמות האקדמאי איננו מקרי, הישמרו עם הרגליים על הקרקע והמשיכו להתפתח. סומך עליכם ומאחל לכם הצלחה בהמשך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

מדברי מפקד בית הספר לטיסה, אלוף-משנה א': "לוחמים ולוחמות, במהלך הקורס התגבשתם והתעצבתם כדי לצלוח מסלול הכשרה מן הקשים שיש בצה״ל. כעת אתם לוחמים אווירים, על כתפיכם מונחת כעת אחריות עצומה, כוח שיכול בטיסה אחת לשנות את עתיד המדינה, לא פחות. בוגרי קורס 183, שמנו בכם את מבטחנו ואנו סומכים עליכם שתקבלו את ההחלטות הנכונות ברגע האמת. לוחם אווירי הוא איש מקצוע אך הוא קודם כל אדם ערכי המונע משליחות, הוא לוחם היוצא באומץ לבצע כל משימה והוא קצין אשר יודע לקבל החלטות נכונות כמפקד. הנכם זוכים להזדמנות לשרת את המטרה הנעלה ביותר – לשמור על מדינת ישראל ולהגן על החיים שלנו בארץ הזו".

צילום: דובר צה"ל

מדברי רקטור אוניברסיטת בן גוריון, פרופ׳ חיים היימס: "שילבתם את לימודי התואר עם מסלול ארוך ומפרך של הכשרה בכדי להיות צוותי אוויר בחיל האוויר הישראלי. בצד היותכן והיותכם חוד החנית המאפשרת את קיומה של החברה הישראלית והדמוקרטית, המסגרת האקדמית צריכה גם לתת לכן ולכם כלים להתמודדות עם המציאות המורכבת. אני מקווה שציידנו אתכן ואתכם בארגז כלים מגוון המאפשר לכם להיות סקרניים, לראות ולנתח את המציאות נכוחה, לבצע את המשימות שיוטלו עליכם בצורה הטובה ביותר, ולרצות להמשיך ללמוד ולהשכיל".

צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

Back to top button