מבזקיםפוליטי / מדיני

בעקבות התקרית עם המאבטחים הערבים: קצין הכנסת זימן את ח"כ בן גביר לשיחה

קצין הכנסת, ניצב יובל חן, זימן היום (רביעי) בצהריים לפגישה את ח״כ איתמר בן גביר, בה ביקש לשמוע ממנו את פרטי השתלשלות האירוע החריג שארע אמש באחד מחניוני גני התערוכה שבת״א. בנוסף ולבקשת ח״כ בן גביר, הבטיח קצין הכנסת להעביר לבחינה משטרתית נוספת את סוגיית אבטחתו וזאת נוכח טענותיו בדבר מסכת האיומים על חיו.

בתוך כך, הרשימה המשותפת פנתה ליועמ"ש בדרישה כי תפתח חקירה פלילית נגד ח"כ איתמר בן גביר בעקבות התקרית המתועדת במהלכה שלף אקדח ואיים על שני מאבטחים ערבים בחניון אמש. עוד פנו חברי הרשימה המשותפת לקצין הכנסת בדרישה לשלול מח"כ בן גביר את רשיון הנשק שנתן לו.

מהרשימה המשותפת נמסר: "בן גביר הוא מצית סדרתי וטרוריסט מורשע שכל מטרתו היא הסתה לאלימות והבערת השטח. שיטת הפעולה שלו ברורה: אמירות מסיתות ומעשים אלימים ופרובוקטיביים אותם הוא דואג לצלם ולהפיץ ברשתות החברתיות ולתומכיו בארגון להב"ה, כדי להוות להם דוגמה ולעודד אלימות וטרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפנייה ליועמ"ש נכתב בין השאר: "אין כל ספק שמדובר באדם מסוכן שאינו מסתפק בהסתה מילולית- שהיא כשלעצמה מדרבנת אנשים לנקוט בפעולות פיזיות אלימות- אלא באדם שעלול להוציא את ההסתה לפועל במו ידיו."

בעקבות אלימות הפלסטיניים: ועדת החוץ והביטחון דנה בחיזוק ביטחון תושבי יהודה ושומרון
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button