חדשות הארץמבזקים

תנועת רגבים: "ההריסה בחומש – אכיפה סלקטיבית ומתן פרס לטרור"

הבוקר (שישי), כוחות של משמר הגבול ומחוז ש"י, יחד עם המנהל האזרחי, הגיעו לחומש בכדי לבצע פינוי של מספר מבנים לא חוקיים שהוקמו בשבוע האחרון. הכוחות פינו שלושה מבנים מעץ ועוד שלושה מבני בנייה קלה. לא נרשמו אירועים חריגים במהלך הפינוי.

חה״כ אבי מעוז מסר בתגובה: "המשוואה של ממשלת השמאל בראשות בנט, לפיה מפנים מיהודים את המקום בו נרצח יהודי, היא פרס לטרור הרצחני. המשוואה הזאת נותנת לערבים את ההרגשה שהם אדוני הארץ. תרצח יהודי – והיהודים יברחו. רבבות מעם ישראל שהגיעו אמש לתמוך בלומדי התורה בחומש, מבינים שהמצב הזה מקולקל. אני קורא לנפתלי בנט, לאיילת שקד, לגדעון סער, לזאב אלקין לניר אורבך ולעידית סילמן: עיצרו את המעשה הנורא הזה".

צילום: דוברות המשטרה

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיב בחריפות להרס ותקף את ראש הממשלה ושר הביטחון ואמר: "בנט וגנץ – בזכותכם המחבלים רוקדים עם בקלאוות והיהודים בוכים. עוד לא הרסתם את בתי המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן, אבל עוד לא התייבש הדם של יהודה – וכבר הבוקר הרסתם בתים בחומש! איזו בושה! נפתלי בנט, הממשלה שלך נותנת הבוקר רוח גבית לטרור, חברים בקואליציה מתחבקים עם ראאד סלאח ואתם הורסים בתים בחומש? הבטחת בניין הארץ ואנחנו מקבלים חורבן הארץ. לא נשתוק!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ישיבת חומש

בנוסף, אמר דגן: "אנו דורשים ממך: לא להריסה, כן לבניית ארץ ישראל. אנו דורשים ממך להורות מיד לעצור את הריסת הבתים בחומש ולאשר את בניית הישיבה והישוב מחדש. אל תיתן פרס לטרור"

בסיום דבריו, שלח ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר פוליטי ורמז על הפגנות גדולות: "הרבבות שצעדו אתמול בשומרון יצטרכו יצעדו, באלפי רבבה לירושלים. עם ישראל לא יוותר!"

תגובת הציונות הדתית: "עשרות אלפי היהודים שעלו אמש לחומש מבטאים את הערכים, המסירות ואת האמונה בצדקת הדרך. לעומתם, בנט, שקד, אורבך, כהנא ושותפיהם מבטאים את ההפך הגמור: את אובדן הערכים, האנוכיות את המרמה והשקר. הם מבינים שהאנרגיות של הציבור המסור שעלה לחומש ואיתו ציבור מאמין גדול נוסף, מסורתי דתי וחילוני, מסוגלים להפיל את הממשלה שהם הקימו עם השמאל הקיצוני ועם הערבים תומכי הטרור. כמו שרון בזמנו, בנט ושקד עברו צד. הם יעשו הכל, אבל הכל, בכדי לשמור על כסאם. גם להחריב ישובים בארץ ישראל. ההרס נועד להחליש ולפגוע אך אנו נמשיך. ההיסטוריה והציבור יבואו חשבון עם מי שנלחם בחלוצים של ימינו."

תנועת רגבים: "ההריסה בחומש – אכיפה סלקטיבית ומתן פרס לטרור. בעקבות הריסת מבני הישיבה בחומש, מזכירים בתנועת רגבים, כי נכון לשנת 2021, ישנם ביהודה ושומרון 72,274 מבנים ערבים לא חוקיים שנבנו בשנים האחרונות. על פי מיפוי תצלומי האוויר, בשנתיים האחרונות נוספים מדי יום 7 מבנים חדשים ולא חוקיים! כלל המבנים האלו הוקמו בשטחי c, ממש כמו ישיבת חומש."

"ההחלטה של ממשלת בנט לאכוף סלקטיבית ולהרוס את מבני הישיבה בחומש, ועוד לאחר הרצח המתועב של תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן, היא אכיפה בררנית פר אקסלנס. זהו מעשה פוליטי גרידא, ולא אירוע של אכיפת החוק", אומרים בתנועת רגבים ומוסיפים: "יותר גרועה מאי אכיפת החוק, היא אכיפתו באופן בררני. אלא שבמקרה זה, לא מדובר רק באכיפה בררנית, אלא גם במתן פרס לטרור הערבי. הממשלה של בנט ושקד, סער ואלקין, קובעת משוואה אנטי ציונית מובהקת כמותה לא הייתה מאז קום המדינה, לפיה פעילות טרור ערבי תוביל לאכיפה סלקטיבית דווקא נגד ההתיישבות היהודית".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button