מבזקיםמשפטי/פלילי

הורשעו 22 נאשמים בעבירות אלימות חמורות וניסיון לרצח ונגזרו על חלקם עונשי מאסר כבדים

בית המשפט המחוזי תל אביב הרשיע היום (שישי), בהתאם להודאתם, את עודה כטייר ו-21 נאשמים נוספים וביניהם קטין, בין היתר בעבירות אלימות חמורות ובכללן סיוע לרצח, ניסיון רצח עבירות חבלה וכן עבירות נשק, עבירות סחיטה באיומים ועבירות מס, כל אחד על פי חלקו.

בתום הליכי גישור מורכבים שהתנהלו בפני כבוד השופט שגיא, פרקליטות מחוז ת"א (פלילי), באמצעות עו"ד הדר צור, תמר טייטלבאום ויונתן טל, הגישה היום במסגרת הסדר טיעון כתב אישום מתוקן כנגד עודה כטייר ואח'.

במסגרת ההסדר, הוסכם כי הפרקליטות תבקש להטיל על עודה כטייר 24 שנות מאסר בפועל ו 1.25 מיליון ש"ח פיצויים, מאידך ההגנה תעתור לעונש שלא יפחת מ-18 שנה. על יתר הנאשמים יוטלו עונשי מאסר משמעותיים, בין היתר יוטלו על תייר עינאש 18.5 שנות מאסר; על היאשם סדה 17 שנות מאסר; אבראהים קזאמר 19-20 שנות מאסר; על הקטין 17 שנות מאסר ועל מוג'הד פריג' 18 שנות מאסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסדר הטיעון מגלם את המשך מאבקן הנחוש של רשויות האכיפה בפשיעה החמורה במגזר הערבי. במעמד הטיעון לעונש שישמעו בפני הרכב כב׳ השופט ירון לוי, התביעה תעמוד על מכלול השיקולים בגיבושו ובכללם המועד הרב שחלף מבלי שהוחל בשמיעת הראיות ומורכבות ניהול התיק בעידן קורונה.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button