מבזקיםמשפטי/פלילי

ביהמ"ש גזר מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה ז"ל

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) מאסר עולם על אלירן מלול, שהורשע ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל בביתם בישוב מוצאבאוקטובר 2019. כמו כן, בית המשפט גזר כי על מלול לשלם פיצויים בסך של 258 אלף ש"ח לבתו.

הרוצח המורשע אלירן מלול אמר בפתח הדיון: "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית הזו, אבל לצערי אני לא יכול. אני רוצה להתנצל בפני הוריה של מיכל, ולך מ' שלי. כואב לי מאוד שאת גדלה לתוך הטרגדיה הקשה הזאת, אבל אני בטוח שיהיו לך הכוחות להיות אישה מדהימה. אבא אוהב אותך ותמיד יהיה איתך. אני יכול להגיד לכם שאני מאוד שמח שליאת וירדן, אחות של מיכל, מגדלים את הילדה שלי. תודה וסליחה".

לילי, אחותה של מיכל, הגיבה: "חסכתי מבית המשפט את הסיפורים הקשים. הרסת לה את החיים. הסבירו לנו שילד קטן שעבר דבר כזה מאשים את עצמו. זה מה שילד קטן מבין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלירן מלול מסתכל על לילי ועונה: "הייתי רוצה להסביר לך אבל אני לא יכול".

לילי השיבה: "אני מניחה שזה לא מזיז לך בכלל. לא אכפת לך מילדה קטנה בת שמונה חודשים. אפילו לא טרחת להגיד לנו מה היא ראתה. לא יודעים אם היה לה אוכל. אתה קר לב. עד היום לא סיפרת לנו מה היה בזירה. אכפת לך רק מעצמך. לא אכפת לך ממיכל".

השופט ארגון דראל אמר במעמד גזר הדין: "כבת 32 הייתה מיכל סלה ז"ל בעת שהנאשם גדע את חייה. אישה צעירה זו, אם לילדה בת חודשים אחדים שאהבה מאוד, הייתה מוקפת במשפחה רחבה וידידים רבים שאהבו והעריכו אותה. בטרם עת באו חייה של מיכל אל קיצן, כשברקע המעשה, קנאתו חסרת הגבולות של בן זוגה, וחוסר יכולתו להשלים עם ההחלטה להיפרד ממנו. למרבה הצער, אירוע זה אינו נדיר. נראה כי קצרה ידן של הרשויות מלהתמודד עם עבירות אלימות במשפחה, ובתוך כך עם התופעה הנוראה של רצח נשים בידי בן זוגן. דבר לא יחזיר את שאיננה עמנו עוד".

בפרקליטות הגיבו להחלטה: "בית המשפט גזר היום על הנאשם אלירן מלול עונש מאסר עולם בעקבות הרשעתו ברצח בנסיבות מחמירות של מיכל סלה ז"ל. הנאשם רצח באופן אכזרי את מי שהייתה רעייתו, אישה צעירה ואם לתינוקת. אנחנו מחזקים ומחבקים את בני המשפחה ומקווים שתוצאת המשפט תחזק ותקדם את המאבק בתופעה הקשה של רצח נשים בידי בני זוגם."

צילום: פייסבוק

Back to top button